Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
14 décembre 2013

Les bêtes sauvaèges font caoser d’ieues. No 205

Sans titre 1

Les bêtes sauvaèges font caoser d’ieues.

-         V’la qui change eun p’tit des nouvelles trisses tiens Torine.

-         Jé n’voué caoser qué d’turies , d’festécâilhs et d’politic, rin d’bin ghai tout l’la !

-         Est qu’tu n’veuie pâs vair , c’est vra qué n’y a ténant dé c’qué tu dis là, mée aoussi, y a d’qua ava du pllaisi ! Le pouère dé bouée qu’a voulu s’évader, tait sûr’ment pour pouéyer moins d’prestâtions

-         Tu ringes dü Torine n’empouêche qui futes lé qri en batiaoue et y s’démandites qhic qu’i n’arint fait astoure ? vu qui l’tait neisoue.

-         I l l’cotissites j’en sé sûre ?

-         Nân’ni ! i r’parti tranqhile comm’ batisse ! Tiens est comm’ lé cer, sue l’haout du haugeard à vouéture , qheule idéye d’aller jouquer dica la d’sue ?

-         Ian, j’ai veuie élla . Les pompiers lé délivrites dé d’là , i d’vait ête tout pétoue l’anima !

-         Jé cré bin qué j’arâes té qri eun chassoue par là, et j’ariaint z’euie eun qhuissot  en fricot !

-         Tu rigoles là , Fifine, t’âs pâs l’dré ! i l’euie eun coup d’fusi aoussi, mée pour l’endormi. I créyent qu’i l’avait déroublé du courti jusse au d’sue du haugeard !

-          L’la durit si longtemps qué ça donnit du sé à moude es pend-née qu’taint là

-         Lé pue biaoue est l’lama qué les jiènes ont fait prend’ lé tram. L’la mé haète bin. Tu songes eun p’tit  Torine, la tête du monde dans l’tram ?

-         Ian, bin si Serge, pisqu’est d’même qui s’nomme, lou z’avait copié eun bon coup dans la goule, jé cré qué ça lou z’arait fait du bien.

-         Vère, mais s’i l’avait copié à la goule du monde l’la arait fait du haltabou tourjou !

-         Pasqu’i n’taint pâs toues sous les garciers, i d’vaint ava St Ive o ieues ; Héreusement qu’i z’ont té rattrapés, et l’lama et tout . qhic qu’arait bin peuie érrivé ?

-         N’empouêche , Torine, qué s’ra eune maoudit souv’nance. Et tu voué, j’arâes bin voulu ête o ieues, i n’ont point fait d’ma, ça a amuzer l’monde…

-    Erc’neuie tout comm’ qué ça fait bin rigoler !

-         Vère ça change des nouvelles qué j’avons toues les joues . Les journiaoues n’en racontent pâs assez d’z’affaires dé même.

-         Faut crêre qué ça déplée d’rire , l’la n’est pue d’mode ma paôve Fifine !

Pour s’y r’c’neute :

Festécâilhs = catastrophe

D’prestâtions = de contributions, impôts

Pouère dé bouée = sanglier

Neisoue. = nuisible

Haugeard à vouéture = garage

Déroublé = déroulé

Ava St Ive o ieues  = avoir St Ivre

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité