Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
17 décembre 2013

Sue eune aîre d’auto route. No 206

 

 

 

Sue eune aîre d’auto route.

 

-         J’allons bin aller bouêre eun p’tit mic pour nous dégourdi les qhiettes pâs vra Torine ?

-         N’est pâs d’erfus Fifine , pée j’irâes bin es cabinets, ma qui sé eune pisse ménu , dépée à matign qué j’tons sue la route , ma faïs     ! Et la chérette va chaouffer si j’continuons d’même.

-         J’allons nous mette illa, comme élla j’allons vair toute la salle

-         N’n’y a du monde !  Torine, ergardes don la qheue pour aller es cabinets.. ;

-         Ça dé ête eune éqhipe dé chinoués , i z’ont tous l’païlh naï raide, et à vair lou Kodak   jé sé sûre qu’en n’est..

-         N’n’y a pâs qué !. Les tablées là ont bin la mine dé s’c’neute, i caousent tous ensemb’.

-         Y a eune chef o son cahier , o va dé ieune à l’aoute, acoutes eun p’tit ?

-         I sé sont toues ertéroués illé, à les ouit m’est avie qui vont toues au même endré, i vont sûr’ment dormi dans eune hôté par illa.

-         Jé creuie comprend’ qu’est des marchoues, et qui vont faire eune dévirée dans la suisse Normande !

-         Oh ! Ergardes don Torine, qhic qu’érive là ! n’est pâs trop l’habitude dé vair des belles madames dé même .

-         Qua ? ielle qu’a la piaoue d’bique là ? o son bonn’homme en habit d’costume . Ma faïs o l’a l’dré d’bouêre eune pétite moque dé   mic ou d’chicolât tout comm’.

-         I sont vantiée comm’ nous , si roulent dépée eun bout d’temps.

-         Ergardes, ielle aoussi va es cabinets, dame, i va fala faire comm’ les aoutes : attende !

-         Tu n’savâs pâs Torine qué lé monde dé la haoute sont comm’ lé p’tit monde, i vont aoussi gâter lou z’iaoues et baèsser qhulotte !

-         N’y a vantiée qué ça qué j’avons en commun Fifine , et ça est la vraïe égalité .

 pour s’y r’c’neute :

 eune pisse ménu = quelqu’un qui a souvent envie de pipi

la piaoue d’bique là  = le manteau de fourrure

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité