Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
30 août 2013

Tout c’qui chaè du cié est béni No 189

 

 

Tout c’qui chaè du cié est béni

-         Espère eun p’tit Torine, jé sé à ergarder si j’ai gangné au loto.

-         T’iâs joué, bin en v’là du nouviaoue.

-         Songes eun p’tit ? j’étions en dévarinage lé temps li. J’avions emm’né notre mouchouérée, jé térouites eune tabe sue eune aîre et j’nous pôsîtes à manger .

-         V’eutes dé la chance i fésait biaoue !

-         Accoutes , quand j’ervintes à not’ chérette, y avait eune mouette ou vantiée bin eun gouélan qu’avait laèssé châe eune bousée sue la portiêre. Jé prins vit’ment eun bouchon d’papier o eun p’tit d’iaoue pour torcher l’la, pasqué si j’avions laèssé l’la, y aré z’euie eune belle tache. Jé cré qué la maoudit mouette tait à nous r’garder, o pâssit au d’sue d’nous et m’laèssit sue l’pié la même bousée.

-         J’ té voué d’illé !  tu sais bin qué tout c’qui chaè du cié est béni !

-         J’tâes mârie, jé m’nétouèyis  et  jé feue m’aj’ter eun billet d’loto.

-         Ah ! Est don pour élla ? d’aoute faïs tu n’voulâs en ouit mention. T’iâs ti gangné ?

-         J’y comprends rin , j’irais vair au taba démain.

-         T’iâs des chances , qhi qui sait ?

-         Ermarques bin qu’eune faïs, en sortant du boulot, j’avâes eun mantiaoue tout neu, quand eun pigeon mé laèssi châe eun maoudit colombin sue l’épaoule. Jé n’t’âes pâs bénèze pour aller faire mes commissions aprèe. J’y fus pourtant. !

-         Avâes tu peuie éssuer ton épaoule ?

-         Vère o mon mouchoué, tait l’anniversaire dé l’hyper, jé rempli lé p’tit bout d’parchâe. Lé lend’main matign, ma collègue m’apprint qué j’avâes gangné 1000 francs dans la boutique là

-         Du coup, t’ieuie d’la chance. N’est pâs à maï qué l’la érriv’rait .

-         Si tu cré qué ercéva eune fiente dé ouéset sue l’coin d’la  goule est bin, m’est avie qué l’la est pue tôe dongioue.

-         Ian mée si ça porte bonhour ?

-         Vas t’en don dire élla es Lamballais les temps ci, I disent qu’i n’n’ont marre dé toues les gouélans là.

-         Jé veuie bin l’crêre, surtout si viennent lou sali lous belles vouétures, ou bin , laèsser lou fien sue la porte dé lous hôtés, ou côr sue lous drâes au hâle. V’là c’qué est la protection des z’ouésiaoues d’mer. N’y a pue qu’a d’s’en défaire, comm’ élla lé monde s’ront bénèze.

-         Lé monde sont ti bénèze dé mette lous piés dans c’qué les chiens laèsent à bâs ? pasqué là étou y aré à r’dire ; Une faïs, j’tâes en va-nu-pié et jé n’veue pâs la tronée toute frêche sue l’trotouêr. Sacrédié, jé n’sais pâs si ça porte bonhour, mée j’té dis bin Torine, qué jé n’n’avâes dica ent’les ortaïls.

-         J’avons tout comm’ cez nous un nid d’érondelles, tant pire, j’allons l’laèsser . Même si j’dévons néttouéyer tous les joues, dévant l’husset : j’aimons vra bin, les p’tites bêtes là !

Pour s’y r’c’neute :

dongioue. = écoeurant

lous drâes au hâle = leur linge à sécher

l’husset  = porte d’autrefois en deux  parties superposées (l’hus et le contre-hus)

 

                               Sans titre 1

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité