Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
11 juillet 2013

En pâssant par Qhessouée No 182

En pâssant par Qhessouée

      -     As tu bin dîner Torine ? T’as ti téroué ton andouille bonne ?

-         Vère tout comme, j’avons bin mangé ! Pâs taï ?

-         Ah Sia ! j’y r’tourn’rons bin sûr.

-         Dis don Torine j’avons l’temps, si j’nous arrêtions à Qhessouée ?

-         Pourqua pâs , j’allons aller vair la belle pllace là, o l’est fraîche erfaite…

-         Ergardes don, j’allons nous assir là, pour vair les pâssants.

-         J’tons ti bin là ! Assis taï en face dé ma, c’est pue aèsé pour caouser !

-         Est pâs souvent qué j’vouèyons des assiâs en vis à vis, pour eun p ‘tit, si j’avions eune tab’, j’pourrions faire eune bélote !

-         C’est côr dans son neu, les pavés n’sont pâs près d’ête usés !

-         Ian mée , sont ti biaoues ! on dirait eune mosaïque do les belles couleûrs , i y en a dica des rôses.

-         J’ermarque surtout , qué l’monde né dévrint pâs entrer dans l’église o des solèyes bouillonnoues.

-         Ni  mortiller les pieds d’chaèze, dans les bistrôes . I y a des belles boutiques illé, c’est frée erfait aoussi nân’ni ?

-         J’iriaint bin té bouêre eun p’tit mélécâsse pour faire la digection !

-         Est ti ta qui pouèye ?

-         Si tu veue pa ! mée tu vâs l’bouêre !. Jé disâes l’la, parc’qué est l’nom du bistrot tiens !

-         Maï, jé trouve qué c’est trop neu, i z’ont mins qhocs flleurs, mais j’arâes bin veuie des grandes potées flluo o des arb’ du médi.  L’la arait mins d’la couleûr , pas vra !

-         Des arb’s du médi ! T’ias raèson ma p’tite Torine, l’la arait té net bin ol l’clochier d’l’église qui m’a tourjou fait songer dans lu d’eune mosquée. Pourqua pâs des plamiers ?

-         Dis don Fifine, à qhic qu’la roche là t’fait songer ? M’est avie qué est la roche dé bannies ?

-         I n’font pue d’bannies astoure, et et’la est toute jiène. J’en avions ieune aoussi , ol l’té pue rendue qué l’la !

-         M’est avie qu’ol est là pour faire parade est bin tout !

-         J’allons ti dica dans l’église ?

-         Bin sûr , si la porte n’est pâs fromée ?

-         Ergardes o n’est pâs clavée…. O dis don ! J’n’y vouèyons goutte !

-         J’m’en d’fiâes , les bancs sont presqué neues étou. I y arait vantiée qhocs belles pièces dé bouas’rie drêre lé qhoeur , des rétab’ aoussi !. Accoutes don, j’ervienrons quand i y ara d’la chandelle !

-         J’ariains deuie d’mander à qhoc eun dé v’ni do nous , i ou o nous arait montré lou z’église.

-         J’pâssons par drêre pour faire lé tour. I y a pâs à dire , lé monde d’illé ont d’z’idéyes pour chouési les noms : lé bistrot là est « la clé d’sol » pour maï est un musicien, i joue vantiée d’la pouche ?

-         Si est des jiènes, ça s’rait pue tôe du bignou !

Pour s’y r’c’neute :

Mélécâsse = mélé cassis et calva ou cognac

la roche dé bannies  = roche sur laquelle montait le crieur public

et’la = celle là

pue rendue = plus usée

faire parade = faire déco

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité