Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
21 juillet 2013

D’la lecture tout du long la route No 183

 

D’la lecture tout du long la route

-         Es tu prête Torine, j’allons parti…

-         J’érive, j’érive ! Eyouc qu’j’allons ?

-         Jé n’sais pâs you, mée j’allons y’aller.

-         Té v’là sue l’rond- point, prends don à drète !

-         Bin dis don Torine, i n’n’y en a d’la lecture par illé : Rando d’l’espoir, eun vide sénâe.

-         Né roule don  pâs si vite j’ai pâs peuie tout lire, tourne eune aout’ faïs.

-         Qhic tu veuie vair ? Né cré pâs qué j’vâs tourner même à tous les rond- points !

-         Jé cré qu’j’ai veuie la qhermesse dé cez nous, qheue joue qu’est ?

-         Ergardes bin l’coup ci parsqué je n’vâs pâs ercommencer.

-         Ian eh bin est Sam’di. Dis don ! est ané qué les biaoues courtis sont ouverts.

-         Ah dame, j’n’allons pâs d’vèrs là. La rando là, tait Sam’di dernier, o frait bin d’ête enl’vée, si j’nous amusons à tout lire jé n’tons pâs rendue.

-         I z’en font d’la réclame pour lous fêtes, astoure est pour la musique, et v’la côr eun qhermesse, crédié ! on voué bin qu’est la fign d’z’écoles.

-         Mée tu vâs en vair toute la r’ciée , t’âs pâs fait 3 khilomêtes qu’en v’là d’aoutes.

-         Astoure est eune aout’ randonnée à St Glen, , pée, les crayons d’couleûr, bondzi, si tu t’ennéye est d’ta faoute.

-         Bin, Bobita a r’mins l’la ? I r’font eun festival ?

-         Youc t’iâs veuie çà  Fifine ?

-          J’avons pâssé d’vant la pancarte. M’est avie qué ergardons pue la réclame qué les pannaoues d’la route.

-         Fais attention tout comm’ j’ai pâs envie d’aller à Versâille ané.

-         Est d’ta faoute aoussi , tu veuie tout vair ,

-         Tiens, j’avons pâs veuie d’ réclame pour des rieux, est pourtant la saèson !

-         Y en a ti côr ?  l’z’annéyes derniêres i n’aplaint pue l’la des rieux mée des « Fouées d’la St Jean ».

-         V’la eun « fessnôz », est du qhi remplace dis-je maï.

-         Jé cré bin qu’est d’même. Ergardes, Torine dans l’bourg d’illé, y font eun « cochon grillé ».

-         V’la qu’est bin dit, l’z’aoutes z’annéyes i caousaint d’eune rouch’rie d’pouère.

-         N’tait pâs illé ! J’n’irais pâs roucher lou pouère, pasqué i dé ête bin dü, si faout l’roucher !

-         Est vantiée la veille coche à Yolande ! Dépée l’temps qu’o l’en caouse dé sa treille ! O dé ête bonne à abatte.

-         Tu m’fais bin rigoler Torine . Est comme si tu disâs qué t’avâs z’euie eun dent à châe en rouchant du flan d’oeu !

Pour s’y r’c’neute :

Les rieux  = feux de joie avec bal sur l’herbe à la St Jean.

la veille coche à Yolande = allusion à l’histoire de Yolande conteuse en gallo

 

                           Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité