Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
4 juillet 2013

La vente à domicile à le vent en poupe No 181

 

La vente à domicile à le vent en poupe

-         Etas tu à la réunion cez Simone, Fifine ?

-         Jé n’m’en sé pâs raplée dis don ! Qhic qu’était déjà pue ?

-         J’y sé pâs allée ma non pue, tait des affaires à t’mette sue la piaoue , et sue la goule, eun p’tit aoussi pour nettouéyer ton ménaège. Jé ouit dire qui n’n’y avait eun p’tit d’monde.

-         Dé toutes maniêres jé l’y avâes dit à Simone, qué jé n’y arâes pâs té, j’t’âs périée cez Marguérite pour bouêre eun mic, ol avait sa cousine Marie toute la r’ciée.

-         Jé cré qué ça s’perd, les ventes en réunions, lé monde n’ont pue d’sous.

-         T’es diote, i y en a dé pue en pue. J’ai même ouit dire qu’tait les ventes dé même qui marchint l’mieue. Dame, ça aoussi , ça a bin changé ! Dire qué dans l’temps lé monde disint qué les couêffes qui fésint des démonstrâtions cez l’monde n’taint que des courouêres ! L’la tait tout nouviaoue y a eune quarantaène d’annéyes.

-         Ah ! mée c’est vra, tu n’n’âs fait des démonstrâtions d’aout’faïs ?

-         Et jé n’ai gardé des souv’nances, ma paouve Torine, tait l’tout début, dévers 68 , lé monde né c’neusaint pâs les p’tites bouêtes !

-         T’iétas bénéze dans ton boulot ! tu caousâs pue o les poques qu’o la goule.

-         Toutes les s’maènes j’allions à l’école pour sava qua dire es couêffes .

-         Ça changit tout , et vitement, lé monde né juraint pue qué par les bouêtes !

-         Ian, même qué j’en eutes des surprinzes. Fighures ta qu’eune collègue trouvit dans eun congel, des pouliaoues qui n’taint ni vidés ni pleumés en vrac de même !

-         Pâs dé dieu possibe ?

-         Sia bin sûr ! Si j’té disâes comm’ lé monde en n’ont d’z’idéyes . Tiens, ergardes la couêffe qui mettait son vermicelle à qhiêre dans son « grand pot d’chamb’ » dans son four, pasqué jé li avâes dit qu’o pouait foutte sa soupe bouillante sue son vermicelle , et pée la fromer pour qhiêre les pâtes..

-         Mée ça qhiée tout sou !

-         Vair, est comm’ l’aoute qui créyait pasqu’o l’avait eune bouête , o l’arait démoulé son couli . Les bouêtes dévint faire des miracs !

-         T’en âs côr ténant des affaires dé même ?

-         Pue qu’tu n’cré. Ielle qui m’fit faire pue cinquante khilomettes pour mé caouser d’sa fille qui li faisait des misêres. O n’avait périé personne, mée o fit eune belle commande, comm’ élla j’gangnit eun p’tit.

-         O t’pernait pour eune assistante sociale vantiée ?

-         Lé pue biaoue qué jé veuie ma, est eun homme qui m’fit eune ermarque dévant tout l’monde. Un maçon qui portait sa musette. Ses bouêtes puaint , i n’pouait pâs faire la s’maène o la même bouête. Jé senti bin qu’l’affaire là tait bizarre . J’li d’mandit s’i la lavait bin comme j’avâs dit. I m’répondit d’même : «  ah bin, si faout la laver ! » Cherches la bédaène  Torine ! Jé n’n’ai veuie du monde, sue toutes les maniêres , j’étâes bin r’ceuie partout et j’ai z’euie bin du pllaisi à faire lé boulot là.

Pour s’y r’c’neute :

les poques = les mains (peut utilisé)

 le couli = la crème anglaise

Porter sa musette = porter son repas

grand pot d’chamb’  = série de boites un peu de cette forme

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité