Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
30 juin 2013

Torine né veuie pâs faire la qheuie No 180

Torine né veuie pâs faire la qheuie

-         Ouh la la, qhic qu’i n’y a ?

-         Jé sé flée Fifine, jé sé flée !

-         Allez contes ma l’la et ça ira mieue aprée.

-         J’tâs à la pharmac’rie en fign d’matinée, i y avait du monde ! j’n’avâes côr jamée veuie aoutant d’monde, et ça n’pâssait point vite.

-         I y a vantiée eun court dé ma ! do l’temps qui fait toues les joues , jé songe qui dé n’n’ava des enrhieumés.

-         Enrhieumés , pâs sûr ? i y avait des couêffes o des éfilongées dé r’mèdes ; qhoc faïs o deues lisses.

-         Bin i l’a bin faulu faire la qheuie comm’ tout l’monde c’est sûr.

-         J’ai bin essayé d’pâsser eun p’tit d’vant , mée invention ! y avait pourtant des jiènes , qu’araint peuie mé laèsser pâsser d’vant, les maoudits, pas mouèyens !.

-         Si t’iavâs d’mander gentiement vantiée qué t’iarâs z’euie eun p’tit d’chance.

-         Nên’na, i y en a même z’euie eune qui m’a ram’né d’Pontoâse, et m’a dit , : « dites don la mêre, à la qheuie comm’ tout l’monde ! ». I sont tout comm’ pûe jiènes qué ma ! Sancrédié o veillira ielle aoussi.

-         Dis don Torine ? qhic qu’t’iâs à faire cez ta ? a part vende eun p’tit d’sé m’nu.

-         Bin, jé torche mon ménaège toues les jous et j’qhiée à manger pour médi.

-         As tu des garçailles à nourri, ertournes tu au boulot pour eune heure et d’mi ? T’iâs quand même je temps d’aller qri tes r’mèdes pue d’bonne houre ou pue tard , nân’ni ? Ça s’érrive  des faïs, jé sé bin, dans l’moment là , faout pue tôe laèsser ton tour . Surtout à la pharmac’rie i y a des assiâes , t’arâs espérer tranqhile.

-         Dame nân’ni , mon tour est mon tour, non mée !

-         Jé sé pue patiente qué ta ma. L’aoute temps, j’étions au Super , eune veille femme et maï, érrivit eune jiène d’rêre nous o jusse deues affaires, j’la priyîte dé pâsser «  merci bin, qu’o nous dit, jé n’sé pâs d’l’avant, i faout qué j’vâs qhiêre mon r’pâs et r’tourner au boulo ». On s’ergardit toutes deues et ensembe on li répondit :  « jé savons bin c’qué est, j’avons z’euie not’ temps, mée astoure , j’pouons bin laèsser not’ place, est pâs l’travâil qui nous abat ! »

-         T’es tourjou d’même ta Fifine, ton bon qhoeur té perdra !

Pour s’y r’c’neute :

ram’né d’Pontoâse = rappelée à l’ordre

vende eun p’tit d’sé m’nu. = bavarder

des assiâes = des endroits pour s’asseoir ( ici des chaises)

espérer = attendre

jé n’sé pâs d’l’avant = je ne suis pas en avance

Sans titre 1

 Mercie bin à tous les visitoues du blog et à la perchaène 

 

FDBN

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité