Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
21 juin 2013

As tu veuie les couêffes sue les marches ? No 179

 

As tu veuie les couêffes sue les marches ?

-         As tu veuie les comédiennes au haout des marches à Cannes Fifine ?

-         Tu sais bin , qué n’est pâs ardi mon monde , j’ergarde pasqué la télé nous les montère, sinon j’n’y song’râes même pâs.

-         Pourtant y en avait du biaoue monde sous les paraplées, i z’arint mieue fait dé v’ni faire élla en Bertaègn .

-         Bougré i n’dévint pâs ava chaoud, surtout les couêffes, o lou p’tite ténue.

-         Ian, jé m’démande bin pourqua qu’o sont si dégarvanées. L’la fait bin d’la différence o les bonhommes qui sont toues pouillés dans lous biaoues habits d’costume, et lé noue papillon bien dré à lou qeuie.

-         Oh ! mée t’as veuie les belles madames , o lous biaoues cotillons échancrés dica lou z’estoma, o n’ont même pâs dé haouse- brônes, et louz’estomac déborde , eun coup d’erferdi la d’sue tiens, et les v’la toutes à l’hopita.

-         Ian, et d’aoutes qui sont plates comme des gaouffes. Jé n’n’ai veuie eune dé dôe on arait dit qu’on aré peuie vair lé haout dé ses p’tites brées. Lé décolté li chéyait sue les reins …

-         O n’n’avait ti seul’ment ? J’ai leuie qhoc part qué eune comédienne dé rénom avait oubléier d’mettre les siennes. Est du prop’ !( leuie dans Véïci)

-         Jé m’pose eune qhession ma : i frait ti pue chaoud pour les couêffes qué pour les bonhommes ?

-         Dis pue tôe, les couêffes sont ti pue chaoudes qué les bonhommes ?

-         Et pourqua qué les bonhommes né mettent pâs dans des moments pareilh , des p’tites ténues pour faire vair lou bisseps, lou côrp d’atlètes .

-         Pasqué tu vérâs tous les pend-nez s’pâmer au pied des marches. Tiens , ergardes les, les pend-nez, i sont en mantiaoues ieues ou des cache-nez . Et y kodaquent !

-         J’aim’râes bin les vair les comédiens  érriver en marcel dé toutes les couleurs, des biaoues lou-d’mêr à flleurs, des ch’minzes décoltées pour montrer lou païl sue lou z’estoma.

-         Pour élla i faurait qué les couturiers sé mettent à faire des nouviaoutés, pour les bonhommes, qui les rendrait pue sexy .

-         Est du coup là qu’on vouérait les couêffent sé rouler à bâs, i y a des fanas tu sais bin.

-         Accoutes, n’y pâs qu’à Cannes qué les couêffes sont presqué toutes nues ? ergardes dans la bouête à goule, les perzentouses ou les périées, o sont habillées au râs du qhu. Et lou qeuie est bin à l’air étou.

-         Côr pue qué l’qeuie ! mais les prézentoues ieues ma faïs i z’ont lous vareuses , et lous belles chéminzes. Tu voué Fifine , i faout crêre toute comm’ qué les couêffes sont bin pue chaoudes qué les bonhommes !

-         Bin sûr Torine est pour élla qu’es noces , ma étou j’mets eun cotillon en dentelle bin séxy , et mon bonhomme se pouille, pour lé jou là, dans son biaoue habit . Pâs ta ?

-         Ah , dame ! Sia !

Pour s’y r’c’neute :

Dégarvanées = dégarnies

louz’estomac = leur poitrine

les pend-nez = les curieux

lou-d’mêr = tee-shirt

les périées  = les invitées

 

                                          Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité