Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
24 mai 2013

Ridiqhule No 175

Ridiqhule

-         Ah bin Fifine , j’disons bin qué rigoler vaout eun bistek, jé viens d’en vair eune qui n’va point ava bésoin d’manger at’sa

-         Eune couêffe qué t’iâs veue rigoler, Qhi qu’était ? J’la c’neuie ti ?

-         Vère qué tu la c’neuie, est la fille à Virgeôe ? ielle qu’est dans eun bureôe au crédit. Tu la z’as veuie ? o n’s’oqhupe pourtant pâs des clients ?

-         Nân’ni, n’tait pâs ielle non pue qui s’est oqhupée d’ mon affaire. O l’tait pléye à chaton sous l’bureôe .

-         C’est vra qu’est ielle qui répare les ordinoués ! Qhi qui la fésait rigoler d’même don ? O n’est pourtant pas si évaporée qu’élla ?

-         Bin sûr qué nân’ni, mée pue o voulait s’arêïter, pue o r’partait , o n’en pouait pue, o l’a fini par nous conter l’histouère. Fighures ta qu’o s’est embistrouillée quand o l’a veuie érivé eun homme qu’o créyait c’neute et qu’o l’avait veuie cez des amins qhocs joues d’avant, I s’taint fait des cotis en partant.

-         O n’l’a quand même pâs té embrassé ?

-         Bin sia, et mieux qu’ça i s’est laèssé faire, sans rin li dire. Ol a comprint toute sieute qu’o s’tait gourée quand érivit l’directeûr, i d’mandit éyouc tait la chaoudiêre Dame là, ol a décanillé vit’ment, pasqué là, o l’aré bin pâssé dans eun trou d’souris o l’tait rouge comm’ eun co.

-         Ridiqhule ! Mée i y a ti des faïs qué j’fésons des diotries et j’en sortons des pagoléyes. J’étions partis eun coup d’même dans eune ririye en jouant es cartes, ça déïja eun p’tit.

-         J’mé rappelle bin, tait o l’club pas vra,

-         Sia fait, tait l’éqhipe  à côté nous. Eun homme conte traès couêffes. Tu sais bin tait l’jou qué Batisse n’tait pâs v ra bin, i jouit o Bertine, jeânne et qhi tait l’aout’ don ?

-         Sandrine ! tait Sandrine qui li dit d’même : « Veuies tu v’ni dans mon lé Batisse si t’ies lâsser. ? » 

-         O mée i n’en print pâs pue qu’élla .

-         Justément o vit bin qu’ol avait dit eun diotise, les aoutes couêffes sé mintent à rire dans lou vente

-         O voulit s’erprende et là, o s’enfoncit côr eun p’tit pue, pasqu’ol ajoutit comm’ pour s’esqhuzer : « j’n’voulâes qué t’faire du bien maï » !

-         Du coup là j’nous mintes toutes a rire , j’nous en pernions l’vent’ à brassée à en pisser dans nos brées

-         Quand j’tons partis d’même, rin n’peut pue nous arêïter, mée ça fait ti don bin du bien et pourqua s’en priver ?

-         Comme tu l’dis  ta Torine, l’la fait du bien et j’dévérions en faire pue souvent des ririyes

Fleur de blenoir/canalblog

Pour s’y r’c’neute :

Embistrouillée = trompée

Décanillé = détalé

pagoléyes. = paroles bètes et irréfléchies

eune ririye = une partie de rigolade

 

  Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité