Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
24 mai 2013

J'n'ai pâs té r'tinze

Bin l'bonjour à toues.

Jé sé bin mârie, j'ai pâs té r'tinze par M6 pour lou z'émission " Une diner presue parfait".

Toute la s'maène i nous montèrent des r'pâs fait à Rénne. M'est avis qué jé m'y sé prinze trop tard LOL!

J'y avons veuie des gaouffes dé toutes les maniêres faites o d'z'oeues o d'la farine dé blé naï mélangée o ielle dé blé. Les qheules qui s'raint les meilloures?

L'la s'ra pour eune aoute faïs!

Bonne fign d'sémaène

 

 

                                      galettes

Publicité
Publicité
Commentaires
F
J'l'ai tourjou dis Pas vra!
Répondre
J
Domoage pour Ta. Y savent pas s.qi loupe<br /> <br /> a La rvoyure
Répondre
Publicité