Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
17 mai 2013

Eun dîner presqué parfait (sieute) No 174

 

 

Eun dîner presqué parfait (sieute)

-         T’iarives bin Torine , jé viens jusse dé mette ma tab, viens vair.

-         Dame, ol ‘est nette belle. Eyouc qu’t’iâs téroué tous les p’tits pourciaoues là ?

-         Les veut’là, j’les ai dépée bin longtemps, comme la tête dé ch’fa en cristal

-         Tâs bin fait d’la mette en bout d’tab. Les coqhilles a r’vée, est eune idée.

-         J’les ai minze à r’vée , au mitan  en ch’mign  d’tab’, o les p’tits pouères, est pasqué j’vâes mette eun bouton d’rose dédans, lé pied dans eun p’tit d’iaoue.

-         Tes serviettes sont pléye étou,

-         J’les ai pléye en batiaoue, est pour ête dans mon thème.Viens don eun p’tit par illé dans la qhuisine. Jé sé dans les temps. Mon apéro est fait.

-         Dis ma , qhi qu’t’âs fait , est qui sont éxigeants les veues qui s’ront o ta.

-         J’ai fait deues sortes des gal’touses : des o du fromaège âil et fines z’herbes, qué j’ai beurré sue eune gaouffe, j’la z’ai rolées, bin rolées (roulées), j’ai mins des piqhes en bouée, et j’ai coupé en p’tits morciaoues. Jé n’n’ai fait d’aoutes o d’la p’tite saoucisse qué j’ai qhié sue l’greille, j’ai entourlié o eune gaouffe autour et pareill’, en p’tits bouts. J’aré pue qu’a pâsser 30 ségondes au micro-ondes.ça lou fra des bonnes goulées.

-         Ian, il faura d’la couleur tu sais bin.

-         J’y ai songé bin sûr, jé mins dans eune pétite  verrine des bouètes à manger, coupées pétit pétit, o eune pétite vinaigrette balsamic , déssue eun mélange dé fromaège blanc o des tous p’tits morciaoues dé pommes, dé la muscade, du sé et du pouève, par déssue eun p’tit couli d’tomate. Jé sens qu’i vont bin aimer.

-         Dé d’youc qu’t’en es, pasqué lé temps tourne, tu sais bin qu’élla compte.

-         Mes desserts font fait étou. J’ai , eun flan d’oeu dans eun p’tit ram’qhin, eun crumble es pommes dé cez nous, j’vâes mette eune boule dé glace déssue, o eune badie pour faire parade.

-         Mée tu t’mets à ta viande, tes entrées éyouc qui sont ?

-         Mes cass’rolettes ? Ergardes o sont jusse dévant ta. J’ai fait qhiêr à la vapeûr, des p’tits légheumes : des carottes, des navioaues, d’la porée coupés en allumettes. J’ai jusse plongé eune minute dans l’ioaue frémissante mes noués d’St Jacques. J’ai fait eune pétite saouce à ma maniêre , ouverts qhocs mouques ( moules). J’ai bin tout dersé dans les cass’rolettes, les légheumes, les noués, traès mouques , et ma saouce par déssue . V’la, eun p’tit pâssaège dans l’fournaoue…

-         Est tout ? dame là, i vont t’saquer !

-         Nân’ni, j’vâes mette eune pétite salade dé crâsson ( cresson), o des mouques pâssées dans l’beûrre, dé l’âil et du persi.

-         Dépêches ta,

-         N’y a pâs l’feu, j’ai déïja roussi mes filets mignons, o des ognons. J’ai z’eue pue, j’ai bin creue qué j’les avâes ourcés (cramés). Jé sé prête à les roler dans eune pâte feuilletée. . Eune houre à qhiêr tranqhillement. Mes patasses à la pluche à rôti à côté.

-         Est l’la qu’t’âs app’lé mignon dé p’tit rose, est rapôrt es p’tit pourciaoues roses ?

-         Ian, et la belle Lamballaise est eune patasse rapôrt à la belle dé Fontenet. ;

-         Si t’es r’tinze, Fifine. Jé cré qu’t’arâs toutes tes chances, quérouézons nos daïs !

 

 FDBN

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité