Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
9 mai 2013

Eun dîner presqué parfait No173

Eun dîner presqué parfait

-         Oh, dis don Torine, jé vâes t’dire qhoc chaouse, mée tu n’en caous’râs à personne.

-         Si tu m’dis dé t’ni ma langue …

-         Né t’fout pâs d’maï, j’ai écrit à M6 pour faire eun dîner prequé parfait

-         C’est pâs vra ? mée qhic qu’tu lou frâs si t’ies erténue ?

-         Justément, ergarde je sé à ringer d’sue. Et, j’vâes l’apler mon r’pâs :

                  Survol du Penthiève.

-         Bin, jé m’démande bin qhic tu vâs lou mette.

-         V’la qu’est bin aèsé, j’ai tout écrit :

                A l’apéro : Khir berton au cit dé Lamba ou vantiée , du cha jé n’sé pâs côr .

                 Entrée : Cass’rolettes dé coqhilles d’Erqhy o les p’tits léghumes du courti

                 Plat : Mignon dé p’tit rose o sa belle lamballaise en cote des cllos

                 Dessert :  far berton ou bin crumble es pommes dé cez nous

-         L’la est net bin , mée i n’y a pâs qu’ella, as tu songé à tabe ?

-         Vère tout comme. Acoutes eune belle nappe bleuve cié , déssue, eun ch’mign d’tabe pue foncé , l’la pour faire songer au cié d’Bertaègn, et la mêr d’Erqhy.

-         Et la déco ? qhic qu’tu mettrâs pour faire faire parade ?

-         Bin, tu songes bin qué jé ringé la d’sue. Ergardes, j’ai deues p’tits pourciaoues roses , eune tête dé ch’fa, eune maqhette dé batiaoue et aoussi des coqhillaèges. I faura aoussi qué j’mettrâes ma tournette et mon rouabe pisqué j’tons au pèye des gaouffes. Jé verrais bin au moment d’mette ma tabe.

-         L’la dévrait ête mirbiaoue , si tu n’poses  pâs ça n’iporté comment. Qhic qu’tu frâs en animâtion, tu sais bin qu’i mont eune note pour élla.

-         Jé n’sé pâs si diote qu’élla, jé songé dans mointes chaouses. D’abôrd, i y ara d’la musique bertonne en fond . Et pée, vantiée qué j’lou d’mandrai dé tirer eun p’tit parchâe éyouc qu’j’arai mins qhoc phrâses en gallo et i tourn’rons ça en francéye, les veues qu’arons pue d’bonnes réponses gangneront  eun p’tit cado . J’ai songé aoussi dans eun jeu d’dessins . J’lou donn’rai eun mot en gallo pée i dessineront cé qué ça erprésente , j’verrons bin si ça marche.

-         Jé voué bin Fifine qué t’iâs déjà tout dans ton choucho, mée qhic qui gangnerons ?

-         Bin , eun p’tit pouère , j’tons au péye des pourciaoues nân’ni ? Et pée, j’vâes côr té dire , dans la s’maène ci, jé vâes essayer tout l’la si tu veues v’ni gouti o maï , jé t’invite.

-         J’vienrais bin sûr, jé n’voudrâes pâs en manquer eune miette.

-         Et pi goule cousue  hein !

Pour s’y r’c’neute :

du cha = du chamillar , du chouchen

faire parade  = décorer

 

 

                                                           goret

 

 

 

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité