Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
10 janvier 2013

Opérâtion pièces jaounes No 156

 

Opérâtion pièces jaounes

-          T’ien étâs ti , l’aoute jou, dans l’éfilongée d’monde qui pâssaint dans la bouête à goule ?

-          Dans la bouête à goule ? Jé n’voué pâs quand , mée j’vâes sava !

-          Jé sais bin qu’nân’ni, tait pour té chiner. L’aoute saï, j’érrivis d’vant la famouse bouête à goule, i nous montraint du monde qui faisaint la qheuie devant l’crédit. L’la m’ fit songer au temps éyouc qu’lé monde dé l’Esse taint dans des longues éfilongées pour ava eun talousson d’pain.

-          Si l’tait d’vant l’crédit qhi qui z’espéraint don, l’monde là Fifine ?

-          I pernaint part à l’opérâtion pièces jaounes !

-          Déïja ! j’avons pâs oui Bernadette faire sa pub !

-          T’es diote, n’est pâs les mêmes pièces jaoune’, ett’la taint en ôr, et faulait n’n’ava des éliges dans la chaoussette, pasqu’o l’est ardi coutaègeuse.

-          Combin qu’tu cré qu’o coûtait ?

-          Rin qué 5.000 €, tu voué i n’ya pâs qué des gheues dans not’pouèye !

-          I vont vantiée les pende à lou qeuie, jé n’voué qu’élla, qhi qui z’en fraint d’aoute ?

-          Ma paouve Torine tu n’y’es pâs, I vont les qhuter dans un casson au fond d’la prêsse, oubin dans les laèsser au crédit dans eun coffe.

-          Qheu pllaisi ! maï j’en arâes ieune j’la montèr’râs au monde, j’lâ z’encâder’râs, pour faire vâs mes biaoutés !

-          J’penses bin , tu s’râs comm’ les z’aoutes, ieues qui n’n’ajètent, n’est qué, pour qué ça lou rapporte du ghéson, quand i les ervendront, ça s’ra bin pue chier, i gangn’rons vantiée bin lé doub’. Est qué l’ôr astoure, ça vaout des sous, et n’est pâs côr ané qui va baèsser.

-          N’en chaout pâs, côr eune faïs, n’tait pâs pour maï l’opérâtion là !

-          Sais tu bin Torine, qui si lou famouse pièce là est lé moindrément hossée, oubin grafignée tant si p’tit, o n’vaoura pue grand chaouse, qué son poids en ôr.

-          Ah dame ! L’la né m’tabutes pâs côr eun brign, pâs pue qué l’monde qu’étaint au crédit do ma l’aout’ merqerdi, pasqué ieues, n’tait pâs eune pièce qui v’naint aj’ter, mée bin pour vair comment sé sorti dé lou dèche, j’n’acoutâes pâs mée, tout l’monde pouait bin vair, qué l’monde là né rouellait pâs sue l’ôr.

-          T’es surprinse , Torine ? songes don  eun p’tit au monde qui travâillent cez Doux, cez Mittal , à la laitrie  d’Loudia et  les aoutes grosses bouêtes qui vont foutes lous z’ouvériers à la porte . Comment qu’tu cré qui vont pâsser Noué ?  Et qhi qu’i vont ava dans lous sabiaoues ? Eune pièce jaoune ? Vantiée, mée j’ai eune doutance, o n’s’ra qu’eune pièce en qhuive .Nân’ni i vont aller faire la qheuie es restos du qhoeur.

-          J’y songes Fifine, si tout l’monde pouvaint mette au bas d’lou déclarâtion d’impôes les joues-ci  rin qué les cin derniêrs chiffes dé c’qué touche certains patrons qu’on sept chiffres à mette et pâs eun « 1 » en permier.

-          Ian, ma p’tite Torine, l’la frait ti du bien si tout l’monde pouait gouti au pllaisi dé toucher eun smic eune année d’temps. J’verrions bin les qheuies qui s’en sortiraint lé mieue.

-          Assez  dé bacouan’ries , qui n’aront jamée lieu. Et souétons au monde dans la dèche ou dans la misêre, dé passer des bonnes fêtes tout comme .

Pour s’y r’c’neute :

eun talousson d’pain = un morceau de pain

ardi coutaègeuse = très couteuse

des gheues = des gueux

un casson au fond d’la prêsse = un tiroir au fond de l’armoire

hossée = cognée

grafignée = égratignée

 

 

 Sans titre 1

 

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité