Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
13 janvier 2013

Marre des huchoués

telephone_telephone_rouge_8Marre des huchoués !

 

  

J’en avons traés à l’hôté, et pourqu’a faire ? 

Qué du tabut o ça ! Tenez cette nétée !, vers traes heûres, j’ai ouit : tut’ ! tut’ !, lé v’là qu’a fain l’aoute là, qu’j'mé sé dit, j’allâes erparti à dormi : tut’ ! tut’ ! 

Sacré bond’la, i n’va pâes m’laèsser dormi ! Jé m’sé l’vée, et j’l’ai branché à r’charger et jé sé r’tournée dans mon lé. 

Lé machin là vez bin compris est mon huchoué d’pouchette, jé n’m’en sers  jamais, qué qu’en j’allons au lin, histouère dé n’pâes rester sue la route si chéyons en panne. Mais jé l’ laèsse ouvert pasqué j’ai des copines qui né c’neussent qué l’numéro là. 

Y a not’ fixe «  France télécom. », Ah c’ti là, jé l’voudrâes bin es blosses ! : 

Presqué tous les matings, i sonne :<< jé sé bin au cente médical dé J---n ? 

-          Nenni, v’étes illé cez des particuliers !>> 

V’lan ! qué j’té raccroche au nez, i z’ont d’la politesse lé monde là, i n’savent même pâes s’esqhuser ! 

A médi quand j’tons à tabe dans la qhusine, lé v’là côr qui sonne, j’arrive en courant :

< Vêtes bin Madame Fleur

 -         Vère, qué j’li réponds ! 

-         je suis monsieur untel, dé la société XY ………

-         Jé n’sé pâes interressée, esqhusez et j’raccroche !pers_tele

D’aoutes fâes jé fais comme les aoutes jé raccroche sans rin dire : pasqué i en a marre dé tous les travâilloues là, jé sé bin qu’i faout gangné sa vie , mais i z’empouésonne celles des aoutes !

 Jé sens qué j’vâes modifié mon répondoue et j’vâes mette ella :

 << V’étes bin cez Fleur ! si v’étes malade, n’est pâes ici l’docteur, esqhusez vous l'la n’mange pâes d’pain ! si vez qhocs chaouses a vende, pôssez don vot’ chémign, jé savons bin éyou aj’ter si j’avons bésoin. Les aoutes laissez un messaëge j’vous rappel’rons si y a bésoin !>> 

Pasqu’aoussi y a les veues qu’appellent et qui n’disent rin, mais mon répondoue m’dit lous N°s et ma bête rappelle ielle ! des faïs qué ça s’rait obligé ! 

Mais y a lu dé d’sus l’ordinoué, c’ti la j’l’aime bin. Quand i sonne jé sé sûre qu’est du monde a qhi qu’j’ai donné l’N° , i y’en a pâes tenant  qu’i l’ont mais ça m’fait plaisi dé l’ouit sonner ! 

Jé cré qué j’ai assez huché pour à matign !   Bounne journéye !!

 

                                                                                    Fleur de ble noir

                                             

telephonne

 1ère parution en Janvier 2009

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité