Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
3 janvier 2013

Eune belle surprinse .

 

Affaire résolue!!!

 

 

Merci bin à ielle ou lu qu'a voulu m'déchargriner.

Qhi qu'aré songer à l'la ? Pue d'soissante cinqh annéyes aprée ava perdu mon p'tit marin en caut'chou v'la qué j'en r'cé ieun ané.

En v'la d'eune belle surprinse!!! Qui vient tout dré dé la S.A. du Pêre Noué , en direc du grand Nôrd.

100_7678

Mée qhi qu'a bin peuie m'envouèye lé b iaoue p'tit marin là ? Comm' lé dit l'espéditeûr i n'couine pâs, pourtant astoure i va m'sieude dans toutes mes dévarinades en oto.
Jé sé sûre qu'est qhoc  eun qui vient lire mon blog, vu qui caouse dé mon Noué o l' marin qu'j'avâes z'euie en cadôe.

J'arâes bin aimé eun tout pétit indice , rinqu' pour ermercier. N'en chaoue pâs s'i l'monde là ervient illé jé li dis eun grand mercie.

Astoure jé vâes empléye l'inpecteûr "Gadget" o ses binoques, jé sé sûre qué j'saré eun joue.

Sans titre 1

Ma qui voulâes déduter l'annéye par eun écllat d'rire, est par eun biaoue sourire qué j'ai débuté ma journéye à matign.

Fleur de Blé Noir 

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Jé cré qué jé sé bin astoure , j'y avâes eun p'tit songé , mée j'tâe pue sur l'blog dé Qhésoué l 'indice m'a minse sue la route.dé l'histouère du bourg.<br /> <br /> Pourtant j'avâes apprinse la fab'<br /> <br /> "Celui de qui la tête au Ciel était voisine<br /> <br /> Et dont les pieds touchaient à l'Empire des Morts."<br /> <br /> Merci bin don pour lé biaoue porte- clé. Lé chênes Qhessouèyais à lu aoussi la tête vouésine du cié et les pieds à l'empire des môrts..<br /> <br /> <br /> <br /> Jé sé bin émouvillée du persent, qheu biaoue clin d'yeu<br /> <br /> A bintôe FDBN
Répondre
F
Sacrédié, en v'là côr d'eune dévinâille! et va fala ringer.<br /> <br /> Jé sé bin qué n'est pâs du permier coup qué j'vâes y érriver.<br /> <br /> La tête au cié et les pieds cez les morts, jé n'voué qué l'criss sue sa quéroué. Jé n'voué qu'eune personne , pour caouser d'élla.<br /> <br /> Si l'la à rappôrt o la Fontaène j'vâes m'mette à les r'lire on n'sé jamée
Répondre
D
En écoutant Monsieur de la Fontaine, ma tête au ciel est voisine et mes pieds touchent à l'empire des morts.<br /> <br /> Qui suis-je ?
Répondre
Publicité