Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
6 avril 2012

Cougar et Puma No 116

Couguar et Puma 

 

-         Dis don Torine, j’ai envie dé d’pôser eune petite qhession !

-         Ah Bon ? dé qua qué tu vâes m’caouser ?

-         J’veux jusse vair si t’ies à la paège ?, sais tu bin c’qué est eune cougar ?

-         Jé s’râes d’avis qué çà dé êtes les faouves des pouèyes chaouds, Nân’ni ?

-         Sia vantiée, t’ias sûr’ment raèson, mée j’voudrâes t’caouser dé bonhommes et d’bonne femmes.

-         Pff ! jé cré qué j’vâes êtes moins bête at’sa.

-         Dévines eun p’tit.  Des faïs tu voué eune couêffe eun p’tit décaties , bras d’sue bras d’sous  o eun  biaoue jiène homme, qhi qu’t’en songes ?

-         Est certaènement eune  mêre et son gar’ !

-         Vantiée. Mée si tu les voué s’bisouter dans l’qheuie ou ayoue ?

-         Bin est eune couêffe qu’est amourouse d’eun jiène dis-je ma !L’la n’est pâs bin drôle sia ?

-         Mée nân’ni, quand n’n’ya qué eune ou deue ans d’écart, mée quand est eune vintaène d’années l’la est pue râre !

-         Tu veue caouser des stars et des femmes du monde, veutes  là qui s’affichent o des jiènes man’qhins ou d’aoutes ?

-         Ian, est bin est ielles qu’i z’appellent des cougars, et les jiènes hommes des Pumas.

-         Bin dis don Fifine éyouc qu’t’âes veuie élla, t’en c’neuie des chaouses.

-         Jé cheuie l’aout’ sérée, sue eune émission dans la bouête à goule , i caousaint des cougars, on dit eune cougar.

-         Bin v’là côr eune race qui dé faire bacouaner.

-         Vantiée dans nos campaègnes, mée en ville c’est d’mode, et n’y a pâs qué les stars, et pi,  les vieues bonhommes sont bin qhocs faïs o des jiènes couêffes pourqua pâs l’contraire ?

-         J’voudrâes bin vâes lé genre dé couêffe qué est !

-         Les cougars qu’étaint à la télé, taint puetôe ordinaires, même pâs bin belles, mée ielle o s’y trouvent, eun p’tit plissées, peinturées dic es oreilles et toutes né sont pâs des fi d’fer, toutes sé disent séxy .

-         Ol taint ardi  à s’montrer ?

-         Bin ! lé r’portaège tait sue ielles, o z’ont des clubs, invitent du monde pour des sérées espéciales  Cougars et j’avons veuie ténant d’couêffes séxy dé toues païes véni pour la sérée.

-         Queule sérée qu’était, çà dansait ?

-         Çà dansait, çà beuvait , et j’songe qué i y en avait qu’avaint des songes d’amour.

-         Tu cré Fifine ?

-         Mée Torine tu n’c’neuie pâs l’diton don ? « Est dans les veilles marmites…. »

 

Pour s’y r’c’neute :

Décaties = défraichies

veutes  là = celles là

Jé cheuie = je suis tombée

bacouaner.= jaser

 

                                   Sans titre 1 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité