Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
20 août 2011

Les nicolâilles

                     Les nicolâilles !fma8jsh6

 

 

Quand j’avions bin battu, qué l’blé était tout monté dans sénaô, qué la mâs d’paôille, était finie, place es Nicolâilles !

Et, là personne n’était pue lâssé.

Bin sur et c’était normal , les battoux soupaint et mangeaint à volonté i z’avaint bin mérité qhocs bolées et même un p’tit d’vin. Comme la corvée était finie, i pouvaient s’laisser à qhocs libâtions et i n’s’en privaient pâs les garciers.

Quand l’ gosier commençait à s’échauffer, tout l’monde sé mettait à chanter, des fâïs tout sou, des fâïs toues ensembe.  5ksiz0pd

Papa, avait eune habitude, il aimait bin chanter, et n's’en privait pâs. Mais quand i commençait eune chanson, chanson connue bin sûr , tout en battant du sabot, i partait dans des couplets qu’i l’inventait, lé pue rigolo c’est qu’ça avait du sens, i gardait l’air du début, mais i nous emm’nait dans des délires, c’tait pâs créyabe. I l’arrait té bin bésé si on li avait d’mander d’ercommencer. I l' tait sûr qu’on n’l’arrait pâs fait pasqu’a châque fâïs ,I l’tait temps qu’i l’arrait fini. !!!! ça dév’nait ennéyoux !

 

Eune année, on eue un homme dé pâssaège qui s’trouvi là, aprée l’répâs, i s’jouégnit à la souatié et nous dit deux ou trâes monologues ; I en avait un qui parlait d’l’enterment d’sa belle mêre. Jé m’rappelle d’un pâssaège :v9pr90td


<< Oh! douleûrs amêres, éternels régrets, j'viens d'conduire ma belle-mêre au champ des navets ! >> et il disait en pue : << Etait la permiêre faïs i m'sembe qué j'avons fait route ensemb' sans nous disputer du tout!>> 

 

Et tout l’monde dé prende, qhi un torchon , qhi un mouchoué et d’faire semblant d’brêre. Jé cré même bin qui y en avait qui bérieillaient pour dé vra , sûrement qu’a force dé rire,

i s’mittent à brêre, ou vantiée qué qhocs pétits verres les i aèdaint .lwnu4z8b

 

Nous les garçâilles, on r’gardait ça, dé l’escalier, éyouc on avait mangé d’âilleurs, pasqué l’joue là n’y avait pâs d’place à table pour nous.

La sérée continuait d’même jusqu'à bin tard dans la nétée.

Lé monde avaint bin du ma à s'na'ller , mais fallait quand même bin, i r’mettaient ça lé lend’main

egu8kn2y De votre visite et surtout , n'oubliez pas dyn002_original_164_200_gif_2615135_d171b633a4a0660861eb61919c432dbe

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité