Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
21 août 2011

Lé pétit es châe dans la banqhète ! F.et T. No 51

 

 

Lé pétit es châe dans la banqhète !

 

-         Qhi qu’il avait ton p’tit gar’ hiêr à hucher d’même ?

-         Tu l’as ouit d’cez ta ? i bériait comme eune âne ! i l’tait châe d’vélo !

-         I deuie s’fair ma, pour  pousser des huch’ments d’même !

-         Bin, eune aout’ faïs i s’ra pue fin !

-         T’es dûre o lu,  Torine, tu n’té rappelle pâs du temps qu’étâs jiène !

-         Sia, j’m’en rappelle, mée jé n’faisions pâs les diots d’même sue not’ vélo, d’abôrd , o l’vélo qu’j’avâs à son âge, j’n’arâs jamée peuie faire la mouétié dé c’qui font astoure !

-         Ah ! Bin non ! pasqué j’apernions à marcher en vélo, sue lu à nos mêres, i z’avaint les ghidons en cônes dé vaches et des pneues plein, jé n’nous vouèye pâs à saouter o tou !

-         J’avions l’air dé crapaûe sue eune bouête d’allumette, i l’tait bin d’trop grand pour nous

-         Mée astoure i z’en ont à lou haouteur, et loues roues ont des « suspensions », est pour élla qui font otou des saouts, i faout les vâs l’ver l’qhu du vélo , en freinant o l’frein dé d’vant !

-         Jé cré qu’est d’même, qu’il a cheuie, en freinant, élla li a fait perd’ l’éqhilib’, et il est châe à r’vée dans la banqhète, en pue comme c’est fond à l’endré là, il a déroublé dica dans l’fond d’la douve !

-         Çà d’vait ête frée ?

-         Ah ! Vère tait un joli coco, i y avait du bouillon dans l’fond, il tait tout ardillé, mortilloue , jé n’té dis pâs !

-         T’as pâs l’air dé l’plaind’ ténant, il arait tout comm’ pu s’faire grand ma !

-         Héreus’ment i avait d’l’herbe , les cantoniers n’ont pâs côr faouché lé bôrd des routes ; I n’empêche qué quand i sorti d’là, il avait des purons blancs sue les mains, il tait châe dans eune broussée d’orties !

-         Pô p’tit guerzot, quand même !

    Pour s’y r’c’neute :

des huch’ments = des cris

les ghidons en cônes dé vaches = les guidons relevés

châe à r’vée = tombé à la renverse

à l’endré là = l’endroit là

il a déroublé = il a déroulé

du bouillon = de la boue

tout ardillé = recouvert de boue

mortilloue = tout boueux

des purons = des boutons

eune broussée d’orties = une touffe d’orties

Pô p’tit guerzot =  pauvre petit , le mot guerzot est affectueux pour désigner un enfant chéri

 

 Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité