Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
24 juin 2011

J'tons allés vair les Biaoues jerdrigns

Comme vez peuie lé vair, j'tons au biaoue temps, enfign, en été.

Dinmanche dernier j'fûtes en vair, pisqu'tait la journée.

Jé n'vâes pâs mette illé c'qué j'ai kodaké, j'ai mins pllein d'photos sue mon aout' blog.

J'voudrâes tout comme vous montrer les belles castilles du biaoue cortil qué j'futes vair à Yvigna.à n'pâs s'tromper o les guerniouaselles.( i n'yen avait pâs )

100_5971

100_5973

Bénèze dé pouva mirer aoussi les biaoues épis d'faîtaège qué fabrique la potiêre d'Yvigna et qu'est jusse à l'entrée.

100_5954

                                   bonne fin de semaine Fleur dé Blé Naï

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité