Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
22 juin 2011

Eyouc est la crise??????

Youc est la crise ?

Sam’di la r’ciée jé fus à tchiocs pétits tchilomètes d’ici, a la jerdin’rie !

 

Comme j’allâs cez des amins manger, jé n’pouvâes tout comme pâs aller les mains vides ?

Jé fus don chouèsi eune belle potée. Oh ! y en avait don bin des belles dé toutes sortes, dé toutes les couleûrs, Et bin j’avâs bin d’l’embarras pour me décider.Vous sez t’i tchic i m’fit m’décider ? Et bin tait mon port’monâe. Pasqu’astoure i faout bin faire attention, 10 Euros, n’est pâs 10 francs, et même si l’choucho terlate les Euros en Francs, ça n’chang’ rin çà coute des ghézons !

Jé trouvis tell’ment biaoue les arums qué j’prins pour ma copine, qué j’ervins sue mes pâs et j’m’en prins ieune étout pour maï.

Quand j’pâssis d’vant les pélargoniums, j’en avisis qu’était vra nouviaoues , jé n’peuie m’empêcher d’en sortit iun , et eune faîs qué l’euie dans mes mains i fut direc sue mon chériot.

Un p’tit pue lin , i avait côr des biaoues lierres ni roses ni rouges , les mêmes qué j’ai déjà mins dans mes jerdinêres, jé m’dis d’même :<< Si j’en pernaês côr eune bartchiette, ma faïs j’en mettrâes sue l’ertour du mur) . Jé n’pésis pâs longtemps l’pour et l’cont’, et v’là les lierres dans l’chériot .

Jé fus faire faire,  eune belle persentâtion pour la potée d’la copine, fallit attend’ un p’tit. Mais quand j’arrivis es qhesses, et bin y en avait du monde !!! O lou chériottée pleines ! Jé m’dis d’même, Eyouc ol est la crise ?? Ieues qu’étaint d’vant maï en avaint bin pour pue deux cent Euros o lous arbusses , lous potées, lous plants . I n’avaint déssus et d’sous, la couêffe né pouait même pâs pousser l’chériot,  tait son homme qui l’faisait.

Drêre maï, tait un jiène coup’. I n’avaint des fleurs, mais en raison. Quand i vites mes potées d’arums roses et violets, La jiène couêffe dit a son amin,<< o sont tout comm’ belles les fleurs là !>> Et lu, né fit ni eune ni deues, i fut li en cri eune belle potée étout !

Est bin vraï qu’eune maisson sans fleurs est bin trisse, mais jé cré qué si l’monde ergarde à la crise n’est sûr’ment pas dans les fleurs !

 

                         100_2415

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité