Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
16 janvier 2011

J'avons tiré les roués

Jeudi dernier, j'avions caous'rie en gallo à ORB dé St Bérieu.

Aprée ava, diqhuté sue les texes qué not' ménoue avait chouési, j'avons z'euie l'dré à eune bonne pétite bolée d'cit', ou du jus fruis , ou d'vin au choué. Et pis y euie la galette, mieue, deues galettes, eune o d'la pomme, et l'aoute à la frangipane.

Créyez ma, si vous l'voulez, comme j'avions un p'tit bout d'châque, çà fut l'même qu'euie les deues feuves ( lé m'noue), mée i chouési sa reine.

010_5404

Et la permière faïs qué j'perzente ma nouvelle cot'rie, j'y sé ma faïs bin à l'aise, lé monde qui sont  là, ont eune envie d'caouser dans not' langue maternelle, et toues s'y empléye lé mieue possib'.

A la perchaène    Fleur dé Blé Nä 


Publicité
Publicité
Commentaires
T
Bien le bonjou à tout le monde et bonne sairée<br /> <br /> Tintinos
Répondre
Publicité