Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
15 janvier 2011

Souvenir d'eune scène dé vie


Petites scènes de la vie courante


Un joue arrivi cez nous ma tante Valantine, oh ! ol’té matinale , j’étions cor à déjeuner , mon p’tit frêre et ma, j’étions les pues jiennes, do ma p’tite sœur qu’était cor dans l’ber, mais ielle le biberon et la suce li suffisait.

Ma tante entri dans la maison et ben sur j’lâ z’embrassi, mon frêre qui s’était l’vé tout grichu faisait l’têto, et n’voulait pâs dire min à la tante , o s’approchit d’lu et li dit , toute boudette :<< oh ! dis ma min, fais ma un coti, allez un p’tit mignon !>>. La d’sus y li fit un gros coti. La tante toute contente li dis, sacré p’tit guerzo va !

Maman veillant sa belle -soeur dé si bon mating, li d’mandi si ol avait fré et si o voulait un mic,<< ça va t’erchauffer un p’tit, faire tant route et y n’fait pas si chaud qu’ça ma fa ! En pue il est frais fait , et est du café d’café est point d’la paumelle dame !>>

O s’assyi et beue son mic, o dit qu’ol allait vâs une coêffe à l’aoute bout du bourg : ol avait ouit dire qu’o n’tait pas bien vioche, o voulait li pousser eune pétite visite.

La d’sue Papa arrivi, embrassi la tante et d’mandi a maman :<< dis don, Nana, as tu été vâs es pouères ané ?

_ oui, qu’o dit, j’lous ai porté a guerneuser , j’voulâs t’dire , la veille treille, o dé ête en ru , ol a r’vinger tout son fien  et son auvale était sans d’sus d’sous !


_ Bon ,lla m’étonn’rait qu’o s’rait en ru, j’vâs pues tôt la boucler, j’vâs vâe si j'trouve un sou percé par là , jé cré qui m’reste eune caboche, j’vâs t’dire tu vas v’ni m’la t’ni.>>

La d’sus tout l’monde s’en alli et maman nous détaèchi les vaches qu’on fut garder dans une foriêre, on en t’nait eune chacun par la nâche pour qu’i n’s’raient pas passées dans l’clos du voésin .

Fleur de Blé noir     bon_dimanche
















 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité