Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
17 janvier 2011

Fifine et Torine No 3

3 Fifine et Torine
à la sérée d’contes                                           

 

-         << Dis ma, Torine qhi qu’tu n’âs songé d’not sérée d’contes l’aoute sa ?

-         Bin , Fifine, jé n’créyâes jamée tant rire !

-         Maï etou, j’ai tellement rigolé qué jé m’pernâes l’vente à pognée !

-         Quand j’ouites la paouv’ femme là qu’avait té si féinée o ses z’hoummes !

-         I l’i en avaint fait pourtant tes chatouilles !

-         Vère ! Mais l’Daniel nous dit dé biaoues contes tout comm’

-         Né m’en caouse pâs , Fifine, quand jé l’ouit nous conter la maniêre dé pâsser eune nétée d’noce dans eune cabane, dans les arbes !!!!

-         Lu en pue , i l’a l’physique qui va o son personnaège !

-         Et quand i fit l’erporter dé télé au mach’ dé rugbi, jé creuie mé dépâsser la mâchouêre !

-         J’nous ariaint creuie sue l’terrain !

-         Ian mais côr pue, quand i nous caousi dé son él’vaège dé lapings !lé qhuniliqhulteur !

-         Do son PanPan !! Ian tout comme, qué j’utes du plaisi, à eun moment j’ergardi Jean qu’tait jusse en face dé ma, I n’pouait pue fermer la goule tellement qui rigolait!

-         Et l’monde qui s’hébahissaint , qui s’ébahissaint ! comme des fous , A eun moment jé rigolâes si du, qué jé m’mins à  brêre, et j’étions méites iun à s’esséyeude les z’yeux o lous mouchoués. Ah ! i en avait d’ambiance !

-         André étou nous fit bin rire o son p’tit  St José, un moment d’temps jé creuie bin qué l’garçâille là arait té malade et veuie éyouc qhi l’té jouké !

-         Eh bin ian tu l’vouèyas dégobiller sue l’monde, mais nânni , i est côr pue délicat qu’élla !

-         J’utes tout comme dré à qhoc chaouse dé vra sérieux et bin écrit quand Marie nous leuie, lé pâssaège du live à Louis Baoudet

-         Biaoue, bin écrit, mais aoussi bin leuie !

-         Pour lé thiâte jé n’fus pâs si diote , j’ai mins des « pampers » tu d’vines bin pourqua ?

-         Et bin ma aoussi dis don, j’étions pue à l’aise pour rigoler !>>

                            Fleur de ble noir canalblog

Pour s’y r’c’neute

Ete Féinée =  n’avoir pas eu de chance

Qhuniliqhulteur = éleveur de lapins

Méites = Maint

Meites iun = quelques uns

s’esséyeude = s’essuyer

jouké = juché

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité