Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
14 janvier 2011

Eune journée o l traèziême âge !


Eune journée o l traèziême âge !

 

Mardi, j’étions comm’ toues l’z’ans à la réunion annuelle pour l’assemblée générale dé not’ clüb !

Aprée ava ouit les comptes et les bilans, j’avons voté ( élla n’est pâs bin compliqué, i n’i y a pâs grand monde à s’porter, et côr faout aller les qri ).

Aprée, j’avons té à tab’, et là, pâs d’féniants ( élla est bin c’neue, les vieues sont tourjou à tab’ !

C’tait vra bon, eune bonne potée o d’la viande douce ( du boeü) du lard et d’la saoucisse, domaêge ol tait fraïche, pour maï c’est arait té bin meilloue o d’la feumée. N’en chaoue pâs c’tait net bon !

Quand j’eûtes fini d’roucher , j’nous mittes à jouer à la bélotte.

J’étions quate couêffes bin d’cez nous, enfign : eune d’Uzé, eune dé Plédéliac , eune d’Hénan et maï dé … Jé n’sais même pues d’éyouc, j’ai fait bien des commeunes dé ver Dinan !

J’aime pâs trop aller jouer es cartes toute eune réciée d’même. Pourtant mardi, j’nous en pouèyîtes eune sacré tranche.

Créyez vous qu’les anciens aiment caouser gallo ? Toues s’défendent d’en caouser, et pourtant i faout les ouit.

Not’ pétite éqhipe ne rénient pâs lou parler, et quand j’fûtes dans l’feu d’l’action, çà y allait, eun vraï exercice dé Gallo, comparant nos mots, citant des ditons c’neue ou non, pasqué comm’ d’aoutes faïs j’en inventions.

Frazie, ielle bin éghusée o son gallo d’Uzé et fine mouche, nous lâchit aprée qué j’li avâe dit qui n’faulait pâs compter les oeues dans l’qhu d’la poule, me répondit tout net : << Comme élla tu n’attrap’râes la jaounisse !>>

-         J’n’avions jamée ouit l’la !

-         Est eun diton, qu’ol ajouti sérieuse !

-         AH !

-         Vère, mée j’viens d’inventer et nous v’la parti à rire.

Toute la réciée , j’rigolites, et pour des rins, les aoutes qui jouint des triominos ou es cartes étou, nous trouvites eun p’tit dévérgondées, mée tant pire ! Ténez allez don n’pâes rire quand i y en a eune qui s’met à vêner bin haout, et par la même occâsion laisse échapper eune put’rie qu’on n’ose même pâs songer ?

 

J’avions bin mangé l’médi, et bin à cinq heûres , j’tiritent les roués o du pétillant !

Vous créyez qu’i s’font d’la misêre les vieues ? Et pourtant çà geint tourjoues !

 

Bonne journée   

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité