Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
12 septembre 2010

La nétée derniêre

                                       Châqhun vot’ bonjour !

Jé songe qué vous pâssez eune bonne journée, o du soula bin sûr comme illé !

Jé n’vâe pâs caouser dé mon dinmanche, mée dé la nétée derniêre!

              

D’abôrd, i faout dire qué quand j’fus m’qeuïcher hiêr au sa, j’tâs moulue. Songez don aller faire les boutiques, n’est point du r’pôs, j’avâs mä es qhètes et es génoués.

J’étions à tab’ quand la musique commencit , j’n’avions pâs ouit dire qué n’y avait z’euie des noces dans l’pouèye. I l’avait té qhession dé jiènes qu’allint fêter lous anniversaires, ma faïs est d’lou temps ! ça n’nous cafatait ghère, i l’tint lin d’illé ! Pourtant j’ouèyions bin la sacré musique là !   musique_94   musique_104

Bon, jé fus m’qeuïcher dé vers 9 houres , jé sé bin , v’allez dire est «  canté les poules ! ». Ian bin sûr mée jé mins ma bouête à goule, pour mirer l’policier !

Dame, j’n’en vis pâs ténant , tout jusse rolée qué « Morphée »  m’print dans ses bras. Probab’ qué mon bonhomme fromi la télé, pasqué ma……..

A traès houres mé v’la évouèye,et la musique qui jouait côr bin pue haout, malgré les abats - vent ! Y a pâs choué, es l’moment d’aller es cabinets pâs vra ! Est c’qué j’fis, Dans les cabinets, jé cré qué j’arâe té à 50 mètes dé la fête j’n’arâes pâs mieux ouit !

Jé r’tournis à jouc, songeant qué j’arâe bin vite r’nafler !

Bin, tiens, invention !

Quate houres, v’la des vouétures qui dèvent décaniller dé d’là! Jé décide dé m’léver, et dé m’mette à broder, mes broches sont là qui m’attendent !, eune démi’heûre, eune heûre, eune heûre et d’mie, ma plote est finie ! jé n’n’ai fait eun biaoue bout !

Jé n’vâe tout comm’ pâs aller en qri eune aoute ! Nân’ni, jé prins un cachet pour mes veill’ries et un faoe mic ( i faulait r’dormi eun p’tit)

J’ai côr té eun p’tit bout d’temps ma faïs,  à m’rendormi, mée jé dormi dica 9 houres : j’ai fait l’tour dé l’horloge !

Sur ce : Bonne nétée      Fleur de Blé Noir

                     bonne_nuit_1

Publicité
Publicité
Commentaires
P
Je sonje ben qu'tu s'rais d'ô nous jeudi 16 seubtemb' à l'ORB à parti du 4h eu d'mie d'la véprée ?<br /> T'arau qu'à d'm'nevëyeu un "eumile" su ma bouzine à euleuctrons.
Répondre
Publicité