Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
17 septembre 2010

Ca y est j’ai déhoté mon r’liqhère

                                 bonjour_arrosoir_NM

Ca y est j’ai déhoté mon r’liqhère

Quand j’caose dé mon r’liqhère, vez vantiée pâs comprin mée est d’mon armouêre o glace.

Pourqa qué lâ z’appelle erliqhère ? Pasqu’est d’dans qué j’y laissé tout l’fricot qué j’ai r’ceuie dé ma mêre ( vantiée pâs tout quand même …)

V’la bintôt qhinze ans qué la mêre défunti et dans l’orie qu’o m’laissi, j’avâe eune presse o eun biaoue miroué,  éyouc qué j’pouvions nous vair en pieds, jé n’n’avâe jamée z’euie et ma faïs élla m’fit net pllaisi !

Ian, mée la fameuse armouêre commençait à faire ardi d’poussiêre, et j’avons décidé d’lâ changer con’t eune belle neuve !

Pour élla i l’a bin faulu lâ vider ! Sue les étagiêres du mitant et du bâs ma faïs rin d’bin espécial, ol t’int à ma hauteur, mée ielle du haout, j’n’y ai pâs fouré ténant mon nez dépée qu’o fut minse à l’endré là !

Jé jouqé sue l’échielle et tout déhori !

I y avait don bin d’la boutique !! Et si l’avait faulu dire éyouc qu’ç’était, j’arâe té bin prinse !

D’abord sue l’dévant i y avait eune bonne dizaine dé linceues, i commencint à jaoni, i l’tait temps d’y r’garder,  si j’veuie les réqhupérer. Jé n’n’ai déplèye ieun ou deues ! Qheue misêre, j’ai laissé traèner des si biaoues linceues qu’ma mêr s’tait donné tant d’ma à broder o des belles initiales et o des biaoues jours vénise, jé sé eune fille indigne !!

Drêre, mée allez don sava pourqa ? deues rangées d’torchons ; Il tint bin jaoni ieues étou. J’en avâe des biaoues à rayures rouge des toues neues, d’aoutes qu’avint aoussi des rayures rouges et vertes , veutes là n’taint point neues, ma pôve mêre les avait rataconnés, pour les faire aller pue lin. Et pis y avait les veues qu’ol avait fait o des vieues linceues, i sont usés dica la corde, et j’pourrâe bin sâsser d’la farine o tout, i y a pâs choué, i m’serviront les joues ci quand j’f’rais des g’lées d’pommes. Et c’ti là, qui dé ête fait o eun vieue balin, i l’est épais, rèche ! Jé cré qu’tait pour nous torcher les mains ! N’empêche o les avait toues marqué o du fi rouge, dé poue qué qhoc eun en arait z’euie envie !

J’ai fait traès ou qate buées et les v’la près…. à aller dans eune grande bouête, dans l’solier, élla fra partie d’l’orie es garçâilles y s’ront bénèze o tout l’la !

En pue i l’a falu sorti l’armouêre, en lâ r’gardant d’pue près, ol tait toute gapie, mon bonhomme lâ z’a z’euie à coups d’martiaoue, et tout l’la ira faire eune bonne fouée au fond du courti quand  i l’ ara pleuie eun p’tit ! j’pourions bin mette lé feu astoure……

Fleur de Blé Naï           f3889fad

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité