Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
24 avril 2010

Sous l'soula

                                  Sous l'soula

Quand j'avons à faire eune longue balade c'est tout comm' bin mieux d'la faire sous l'soula.

Hier, lé soula rayait dé toues ses feux et j'étions par obligâtion aller dica St Nazaire.

En allant jé n'peuites pâs vair grand chaouse vu qu'j'avions à ête rendu à eune ceraène heûre.

I faisait grand chaoue jé dutes nous dépouiller , n'tait pâs ténant l'habitude dé l'faire pour eune occâsion d'même, mée tout l'monde lé fit!

En nous en r'vénant jé prites not' temps, surtout qué j'futes prins dans eun bouchon dé 4 khilomètes.

Si j'avâes z'euie eun vaton et qu'j'ârâes seuie m'en servi , j'arâes peuie mette des biaoues jaounes pour faire les cllos d'navette, des biaoues verts et jaounes pour les cllos d'pieds d'co ( dans iun i l tait empouésonner d'la salop'rie là!). j'arâes peuie faire les belles banqhètes dé cotissiaoues, vous sez bin, les p'tites fleurs bllanches qui poussent dans toues les fossés et qué l'pistile grossie eun p'tit comme eune belle grosse tête d'épign et qui pètent quand j'pëussons d'sue!

Jé n'caouse pâs des belles brousées d'épines naîres , des badiers , des pommiers, des arbes à clochettes bin pue avancée sue l'haout des fossés qu'les miens dans l'courti!

Jé même veuie les lilas si bin fleuri qué jé m's'râe bin arrêtée pour eun qheute eun boquet!

V'la s'qué j'voulâe dire à matign!

......  Fleur dé blé Naï

Publicité
Publicité
Commentaires
M
La bonjoureye,<br /> Ane, i fe core pu chaow, min le soula comence à bere. Vantie ben que la pllie va châ un p'tit cette neteye. Lé jédrins n'non hardi bezoin. Les pataches seraient vra benéze.<br /> Amérances.<br /> Marie de St Malo
Répondre
Publicité