Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
24 avril 2010

Eune bonne réciée au cent’ Marc Lé Bris !

Eune bonne réciée au cent’ Marc Lé Bris !

Pour eune réciée d’gallo, çà fut eunevra bonne  réciée d’travâil !

Maryvonne nous avait périé à v’ni découvri lé cent’ Marc Lé Bris et les doqhuments qui sont a dispositions : doqhuments écrits et sonores issus dé différents collectaèges ;Tout l’la est d’amain pour les ieux qui aiment térouer des chaouses du pâssé.

Mée , o n’avait pâs oubélié d’nous mette sous l’nezdeux fab’s à tourner en gallo.

J’étions  eune pétite trentaène dé persents, jé fites deues groupes .

La permiêre fab’ tait « La laîtiêre et l’pot à lait », n’tait pâs à nous d’faire cet’la.

Nous j’avions : « Lé coche et la monche ». Bin pue difficile, mée j’tions des qhoeurus d’gallo, et à nous toues j’y arrivites, I faout qué j’lâ z'ermette au prop’, j’lâ mettrais p’tit pue tard !

                               101_4003

Après , j’nous étions inscrite pour aller roucher des gaouffes à Grâce-Uzel,

La crêp’rie tait net bin haètante, et la patronne bin aimab’.

                              101_4002

Lé groupe d’amins à Maryvonne dé Montfort su Meu, nous jouit des danses traditionnelles bertonnes ; Maryvonne jouit d’sa pouche , lé monde se mitent à danser dans l’aîre . La sérée s’annoncit bonne ;

                       101_4004  Les sonnoues

                       101_4006 Idem

                       101_4009 Les dansoues

                       101_4010 Idem

Malhéreus’ment, jé deuie écourter et manger avant l’z’aoute, i fallait m’en r’véni, jé partâs d’bonne houre lé lend’main matign’.

Astoure j’ai dit comment qu’sé pâsse nos journées d’travâil. L’la n’a rin d’bin difficile, j’aime çà , c’est ma qhulture et çà pâsse lé temps !


Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité