Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
26 mars 2010

Jusse pour vous dire!

Jusse pour vous dire!

                             jp0lnu8q

Quand j'commencis à écrire en gallo, ça fait astoure 4 ans , j'avâs eun blog AOL, et comme AOL, n'en a pue hébergé, j'ai deue ercommencé.

C'ti ci i n'a qué qhinze mées!

Quand j'tapions " gallo" sue Google, i avait vantiée 10 adresses pour téroué des sites ou blogs dans la langue, i n'tait qhéssions qué d'Max.  Astoure, i faout vair l'éfilongée d'adresses qué j'pouvons avair.

Jé n'ai téroué eun hiêr la r'ciée qui r'groupe pâs mal dé chaouses qui concerne lé gallo : manifestâtions, écrits, etc...

http://pays-gallo.net/pub/?DokuWiki=c504725d52159d3fd98dfc84d0967927

Jé sé sûre qué vous trouvrez des chaouses net à vot' goût , allez vair, vez tout eune fin d'sémaène pour élla!

Ah pis i a aoussi mes deues copines Fifine et Torine qui s'enneyent toutes soules

  http://fifineettorine.canalblog.com/

                     q1npj354

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité