Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
27 mars 2010

Bonjour ma tante Périne !

Bonjour ma tante Périne !

-         Bonjour ma tante Périne !

-         Comment qu’vons vos pourciaoues ?

-         I n’sont ni grâs ni maigues ,

-         Les z’oes lou perce la piaoue !

Est vantiée tout c’qué j’ai r’tins dé la sérée d’hiêr au saï !

Bin sûr qué nân’ni, j’avons euie plein d’plaisi !

I avait ardi d’monde , et la badie sue l’gâtiaoue était lé groupe de jououes d’pouche, dé vielles ( 3 ) et d’batrie, et i chantaint vra bin étou, çà qui fut net bin !

Pour lé p’tit bout d’chanson qué j’ai mins là, n’est sûr’ment pâs les vraïes paroles, mée jé n’c’neue qué ielles !

Jé n’vâs pâs vous conter la sérée là, élla s’ra bin mieue d’aller lire lé contre rendu sue l’blog dé l’associâtion quand l’amin d’la souatié, ara prins l’temps dé l’faire !

100_3819

ext0958vkrm19d0f<

Fleur de Ble Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité