Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
24 mars 2010

Eune pétite chansonnette

Eune pétite chansonnette

enfant_006

A t'sa avant d'aller m'qeuicher, j'mets sue la touèle eune pétite chansonnette, souv'nance dé ma p'tite éfance: haoute portée philosophique ! et combin poétique!

I m’est ervénu eune pétite chansonnette qu’on s’chantait ent’ frêres et sœurs quand i y’en avait eun d’ bouillé.

Est eun pétite chanson vraèment intelligente . Jé n’avions tout comm’ dans la tête pour ava téroué l’la ( tait vantiée, même pâs nous qué j’la z’avions faite, ol tait dans not’ tête et c’est tout !)

Quand i y’en avait ieun qui bouillait, j’li disions :

-         Bouilli, bouillet

    La vache à lait

         Qui donne du lait

        Pour son p’tit pourcet !

Et not’ mêre nous disait tourjou, «  les jeux vont dév’ni gâre » ou, «  v’allez ti arrêter d’l’ataèner »    enfant_004

I fallait faire eun p’tit d’musique, et not’ répertoire n’tait pâs bin étendu, vu qué j’n’avions pâs d’ pétit posse et côr bin moins d’télé !

                            6buimzv6Bonne nétée   

                                                  Fleur de Blé Naï

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité