Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
3 mars 2010

St Méloir des Bois ( St M’la !)

St Méloir des Bois ( St M’la !)

Jé vâe comme jé l’avâe dit l’aout’ jou, caouser au monde dé St M’la !

Lou dire qué j’sieue toutes lous actuélités, jé vouèye,  surtout astoure, c’qu’est mins sue l’journa Derniêrement, j’ai veuie lé changement d’perzident du club du 3 eme âge, jé c’neuie bin l’homme là.

La derniêre fas qué jé m’sé arrêtée à St M’la, çà fait bintôt eun an, tait au vide-sénaôe ! il avait pleuie, et les vendous avaint déjà pélier lou boutique.

I n’sé pâsse pâs, eune anée sans qué j’fairions eun tour, éyouc qu’j’ai traèner mes sabiaues. Not’ cirqhuit est tourjou l’même. Quand j’arrivons d’Plélan, au bas d’la côte du Bré, jusse dans l’viraège, jé m’rappelle qu’était là qué j’aimâes mieux aller es champs (jé vouèyions lé monde monter d’St M’la, et ieux qui descendaint d’Plélan). Comme j’avions eune prée complét’ment dans l’fond sue la route qui va à Plaisance, jé pernons la route là qu’est pâs veille dans l’temps là, était eun chéra. La ferme là aoussi a bin changé, jé n’erc’neue pue grand chaouse , malgré qué j’y allions souvent, mon pêre allait desservi ses journées, j’y allions aoussi durant nos vacances ! Dans l’temps là y avait deux gar’s, des parisiens, qu’taint él’vés par la propriétaire dé l’endré ;

J’ervénons par la Ville Rue, son châtiaoue, j’y allions quand j’allions au biaoue temps en sortie o l’école, la bonne à Réné ( jé cré) nous donnait des gâtiaoues.

On r’pâsse par lé bourg, jé m’ermets des noms du monde qui vivent là, jé n’vâes pâs citer illé, élla s’rait bin d’trop long !

La forge n’est pue là et pourtant j’allions nous chaouffer o Prospère qui nous donnait des buvards verts, vantant les chérues qui pouait fourni es qhultivateûrs !

Direction lé Haout Bênard, était là qué j’avions nos copains, Roger, Jacqu’line André et Marcel. Etait là aoussi qu’au biaoue temps mon pêre allait jouer es qhilles !

Est à la Leûrâe qu’j’avons habité, j’y allons dica Qhingheu en nous arrêtant à l’étang ( ardi d’souv’nances illé, j’emménions bouère nos vaches , çà tait aisé pour les aberver) et j’pâssons dévant cez Andrée et Prospère, on y est allé y a eun coup d’années !

Lé joue là, j’futes aoussi au Tertro cez Robert, en pâssant dévant la qéroué qué j’fleurissions es Rogâtions do des branches dé g’nêts .

I nous arrive aoussi dé pâsser au Miroué, j’nai jamée osé arrêter, mée j’admire l’ôté net belle , j’ervénons par gheude ( la qéroué). I avait eune cârriêre dans l’coin là, mon pêre i a té tirer d’la roche.

J’nous étons arrêter au Gouty, j’avons admiré et ardi aloser lé biaoue courti au brave monde là, ( la couêffe est vra bonne et o nous offri même des boutures !)

I n’y a pâs si longtemps rentrites dans l’église; L’église éyouc qu’j’ai fait ma comminnion (jé pourrâe caouser du temps éyouc l’abbé Bourget nous faisait l’catégisse dans la salle des fêtes , pour  les compositions, j’nous installions dans les bancs d’l’église pour pouva écrire et n’pâs tricher !) Lé Dinmanche là j’vites M. Thérèse qui nous montri l’ostensoué.

Communion_groupe

J’pourrâe aoussi vous caouser des boutiques qui avait dans l’temps là, mée c’est déjà fait sue l’blog !

I avait aoussi l’école et la mair’rie au fond, o traes ou quat’ marches . Est sue les marches là qu’on jouait en récréâtion !

Ah ! i faout qué j’vous raconte eune pétite histouêre : A eune période dé l’année lé sécrétaire dé mair’rie nous donnait à vende des carnets d’timbes anti-qhuberqhuleux ; Eune année j’en vendis 6 ou 7 carnets ! quand j’porti les sous du cinqhiême , lé sécrétair mé dit :<< tu vâs bin en r’vende eun aoute ! Si tu l’vends, jé t’donn’rai eune récompense !>>  Jé vendi l’dernier carnet o bin du ma ; Quand j’li porti les sous, i m’dit d’même :<< j’t’avâes promin eune récompense et bin, j’vâes t’embrasser !. Ma qu’avâe espéré au moins eun carambar ! qheule déception !

Mée jé caouse, jé caouse, j’ai l’pillot bin pendu et j’vâe lâsser l’monde qui vont lire. J’ai déjà ténant caouser illé d’St M’la, i suffit d’chercher sue mon blog : lé pue d’ souv’nances qué j’ai écri est à St M’la qu’çà s’est pâsser .

Jé n’peux  pâs m’empêcher d’mette eune photo d’école dé mon temps (ol tait déjà illé !)

classe_primaire___St_M_loir

Si eun joue i avait eune expo d’photos et qué j’s’râe au courant , sûr j’y s’râe. En attendant, jé compte bin aller au perchain vide sénaôe et vantiée bin à d’aoutes manifestâtions comme les journées dé l’artisanat si çà exisse côr (jé m’tienrai au courant !)

A la pêrchaène !

                          Fleur de Blé Noir

Faire un copier coller sur la bande adresse de Google :

St méloir des bois 22 "les boutiques des années 50"
Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité