Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
28 février 2010

Not’ dévarinade dans l’neuf trae !

                                   coucou

Vez vantiée veue qué la s’maène derniêre, jé n’tâe point illé !

J’vâe tout vous dire, pasqué j’sé eune eune vraï pie !

D’abord, jé n’tâes pâs toute soule, j’avâe emné Marie canté maï, j’nous étons séparée dès not’ arrivée, ielle cez son gar’, et maï cez ma fille !

Mée i avait la route, ténant longue, j’avons mins cinq heûres !

J’vâe commencé par lé commenc’ment pasqué, sinon j’vâe n’n’oubélier !

Ella tait conv’nu, la permiêre prête appelle l’aoute !:

7  Heûres moins l’ ¼, j’appelle Marie !

-         Vair, vair, jé sé prête, Ah ! Mée dis don j’ai qhoc chaouse à t’dire, tu n’vaês jamée m’crêre !

-         Qhic est don qu’élla ?

-         Tu vâes vair !

Quand j’ai raccroché , j’ai dit à mon bonhomme : Allons don ! qhi qu’o va côr mé dire là !, vantiée, qu’ol a apprins eune catastrophe !

J’n’étions pâs sue la quat’route qu’o commencit à raconter, j’ouvrâe grand’ment mes accoutouêres………..

<< Songes don, j’étâes Mardi, dans eune assemblée, et tout d’un coup j’ai veue eun jiène homme arriver dévers maï :

-         vous, vous faites du gallo, j’vous vouèye sur l’blog en gallo !

-         Nânni qu’o deue li réponde n’est pâs maï est ma copine, Fleur dé Blé N aï !

-         Vantiée bin ! mée est vous qu’j’ai veue sue les photos ! et j’lis souvent les paèges du blog, là, et l’la m’interresse ardiement !

Ah ! Dame , la route né sembli pue longue, jé n’n’avons dit, durant la mouétié d’la route !

Pasqué jé sais bin qhic tait l’fameûx jiène homme, si jé n’lé c’neue pâs lu, personnellement, j’c’neue eun p’ti sa couêffe, jé surtout c’neue sa belle famille  et ardi d’monde dé St M’la !

Merci, Michel, vous m’faites ardi d’honnour à v’ni m’lire, jé m’tâes tourjou d’mandée si qhoc eun d’St M’la v’nait par illé. I faout bin dire qué la pue part dé mes parchâes sé situent à St M’la, mes souv’nances sont d’St M’la, même si ma pue tende éfance a té à Ploret.

V’la mon itinéraire : Ploret, dica 6 ans ! A St M’la dé six à qhinze ans et aprée çà fut vers la p’tite ville dé Plélan !( éyou qu'jé côr deues frêres) . Tout l’la n’fut qu’du bonheur : pâs d’argent , dé l’insouciance comme étaint tous les garçâilles dans l’temps là ! et des parents plein d’couraège et d’volonté comme étaint tous les parents du temps là !

Marie m’a caousé dé l’intérêt qu’vous portez au gallo, pourqua pâs v’ni do nous ?, jé sé bin qué vos oqhupâtions né l’permettent pâs , mée j’avons tout comme, ardi d’manifestâtions , i n’y a qu’à aller vair lé nouviaoue blog dé Bertaeyn Galeizz,  http://bertaeyngaleizz.canalblog.com/ éyouc i vont mette toutes lous actuellités, et pi i ara aoussi lé Gallo en scène en Novemb’.  Sûr qué j’arons bin d’z’occâsions d’nous (d’vous) faire plaisi !

Ma perchaène entrée illé s’ra sue St M’la, rin qu’pour lé monde dé St M’la, pardon es aoutes !

V’la pour la permiêre partie du trajet ! Et pue on avançait, la caous’rie tourni sue not’ arrivée à Argenteuil, pasqué là, eune vraï bonne chaouse nous attendait !

Dans not’ vilaège, i a eune ôté en louège au biaoue temps, et dépée longtemps, j’avons z’euie l’habitude dé vair pâsser bin des « Parisiens » et comme j’avons l’sens dé la convivialité, j’avions fait lou c’neussance, surtout Marie, mée quand même j’avâes z’euie l’occâsion d’échanger o Monique des fleurs saèchées, ,j’avions z’euie dé vraïes longues caous’ries o ielle. Pour Solange çà fut eun p’tit différent, mée ent’ monde sympa, çà pâsse vra bin !

Et bin dépée qué j’allons dans l’9-3, j’nous ertrouvons à châque coup au resto, i viennent nous r‘trouver, au resto «  la Criée » et là, est côr du plaisi,   çà fait bin la quatriême ou cinquiême faïs qué çà arrive !

                         100_0632

Aprée ava bin beue et bin mangé, jé dutes nous séparer toute la s’maène, mée dé même j’emmaganisons du bonheur et des souv’nirs, jé n’sais pâs combin d’temps qu’çà dur’ra, mée j’avons tourjou çà en pâssant !

Bon dinmanche et à Bintôt !

amities090326045409363668

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité