Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
10 janvier 2010

La neïge qui continue !

La neïge qui continue !gif_bonjour_14_gratuit

Ané est Dinmanche, j’ergarde lé monde ch’miner sue la route neïgeouse, o lous bottes en cautchou, lous bonets d’laène enfoncé dicau z’écoutouêres, lous poques ont chaousser des mouffes , pour né pâs ava fré !

Si j’m’ertourne eune bonne soixantaène d’années, j’m’ervoué , o mon jiène frêre, eune pelle dans les mains à faire,  pour not’ monde eune sente dans la neïge , qu’allait es soues et à l’étabe. J’n’avions pâs d’bottes nous, rin qu’des sabiaoues , et la neïge passait bin au d’sue, i fallait bin s’garder dé n’pâs mouiller les chaoussons et les chaousses, (j’avions tout l’la pour la s’maène, jé n’changions pâs d’chaousses toues les joues et j’avions qu’eune paire dé chaoussons fait maèson ! s’il taint mouillés i z’araient saèché d’vant l’feu dans la nétée)

Etait eun Dinmanche étou, j’avions fini not’travâil quand pâssi à s’en aller d’la messe eune brave femme jé n’n’avons toues ( mes frêres et soeûrs) eun vra bon souv’nir : Lé monde là tait d’eun aout niveau social qué nous, mée i faisaint tout pour qué j’n’arions pâs z’euie à souffri d’rin.

Quand o nous vit o nos pelles , o songit sûrement qué j’avions z’euie du travâil à faire au lieu d’aller à la messe !

-         qhic qu’vètes à faire dé même don ?

-         J’avons fait des sentes pour qué papa et maman iraint souègner les pourciaoues sans marcher dans la neïge !

-         Et vez fini astoure ?

-         Ian, bin sûr, mais n’est pâs côr l’houre d’aller manger !

-         Et pourqua qu’vous vienrez pâs dica cez nous o vot’pelle, j’avons aoussi bésoin d’nous déplacer, et vez z’euie eune bonne idée là, j’arae té bénèze d’aller ma aoussi dica l’étabe sans m’ mouiller les pieds !

-         J’pouons bin l’faire étou !

-         Eh bin qhic qu’v’attendez don ?

J’en fites des sentes !, Jean Paul j’tait à drète et ma à gaouche , et j’avancions assez vite. J’arrivitent dans lous aires , et allitent dé l’hôté à l’éqhurie, à l’étabe, es soues !

-         vous mangériez vantiée bin eun p’tit bout d’gâtiaoue ?

-         Ah ! Bin ! j’veue bin ! mée j’n’avons pâs mangé!

-         Qhi qu’élla peut bin faire? Tout va dans l’même trou !

O nous donnit eun bon morcet châqhun d’gâtiaoue d’savouée !

-         V’allez ti au thiâte es’ térciée ?

-         Moman à dit qui n’en était pâs qhession !

-         Si j’vous donne des sous pour y aller, élla vous f’ra ti plaisi ?

-         Bin sûr , mée moman n’va vantiée pâs voula quand même

-         Oh ! Sia qu’o va bin voula ! vez qu’a dire qu’est ma qui vous pouèye l’entrée !

-         Songez don , j’avions gangné dé ca aller au thiéâte dé Monsieur l’recteûr !

V’la lé genre dé monde qui n’éxisse pue ténant astoure ! et çà m’a fait plaisi d’vous caouser d’élla !

9xzeyoy4      Fleur de Blé Noir

100_3683

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité