Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
9 janvier 2010

Histouère dé blonde

090326045224206159

Histouère dé blonde

Est eune blonde qui bré comme eune âne quand ol arrive au boulo !, son patron vient la vair : << qhic qu’vez don ma p’tite Georgette ?

Georgette esplique : j’ai r’ceuie eun coup d’huchoué à mating, moman est d’funtée , c’té nétée !

Vous dévériez ertourner cez vous et vous r’mette tranqhillement !

Aoussitôt la blonde réplique :

-         Mée j’n’ai point bésoin dé m’changer l’z’idées, est quand j’travâille qué j’sé l’mieux !

Un p’tit temps aprée , l’patron ervient vair Georgette et i lâ trouve la tête ent’les bras sue l’bureau, complét’ment sens d’sue d’sous et o qréye côr pue haout !

-         Ella n’va pâs mieux dij’ma, ma pétite ?

-         Oh ! non c’est pâs créyabe, c’est affreux ! ma sœur vient dé m’houper toute sieute  et sa mêre aoussi a défunté !

              coquin5            weekend_025 Fleur de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité