Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
12 janvier 2010

Tout l’monde n’a pâs fait d’même !

Tout l’monde n’a pâs fait d’même !

Léçon d’civilité prinse sue l’site dé l’école des battous ! http://lecoleautempsdesbattous.blogspot.com/

                                 

lundi 7 décembre 1931
Je pars de bonne heure et je ne m’amuse pas en route afin d’arriver en classe sans retard.

En v’la eune bonne ! Jé n’tions pâs souvent en r’tard, mée j’ariains peue !

Quand j’arivions à l’école , j’avions déjà eun coup’ dé qhilomettes dans les pattes, mais avant d’parti et après l’déjeun, i fallait ava laver dans l’chaoudron, les éqhuelles du sa, les bolles du mating et l’écrémeuse, jé n’pouvions pâs parti avant sinon au sa j’ariains  z’euie du altabou !

Eune chaouse qu’on n’lavait jamée( qui n’tait jamée lavée) tait la pêlle, pasqu’ol arait rouillé et qui fallait qué la graisse ( tait des faîs du suif si on avait fait des frites)arait ercervi,  eune faîs qu’ol tait flégée on lâ r’pendait à sa place dicau perchain r’pas ! des fais aoussi , ol tait si bin l’chée ( comme jé mangions sans assiette chaqhun saouçait eune bouchée d’pain d’dans)  eun p’tit coup d’papier pâssé en vitesse, ol tait erpendue d’même. Là, o n’ercévait tout comme qué quand ol avait té lavée, do dé l’iaoue bin chaoude, (lé chaoudron tait tourjou sue l’feu) ,  et o l’bouchon d’éqhuelle , jusse avant d’ertiêr la fricassée du jou !

Sue la route on ervisait nos l’çons ; J’n’avions pâs pâssé grand temps sue nos live à l’hôté, jusse pour faire les deues problêmes, et la grammaîre!

Au biaoue temps, si j’avions eun p’tit d’avance( çà arrivait tout comme), j’allions qheute des fleurs pour la Dame, o d’vait ête bin contente o nous pâsqu’o n’n’avait des boqhets, j’arrivions toues o des marguérites, les boutons d’ôr , des bleuets roses( est d’même qu’on aplait les p’tites fleurs roses o les pétales découpés comme les bleuets)

A l’automne j’pâssions par cez Batisse , pour li voler des noués !

Aprée, l’école , pâs qhession d’muser, j’apernions nos l’çons sue la route, si plouvait, eh bin ! çà allait comme çà pouait !.  Si faisait biaoue, et si j’étions d’humeûr, jé faisions tout comme qhocs bêtises, j’pâssions sous l’pont qui traversait la route, sorte dé grandes buses  éyouc qu’on n’pouait pâs s’chomer pour pâsser, i n’y avait pâs ténant d’iaoue, mée i n’tait jamée a sec ;

Les permiers allait s’musser pour sé qhutter des aoutes qui sieuvait !j’rigolions à hucher eune faïs en d’dans, c’qui faisait eun rafus du diâb’.

Eune faïs qué j’avions bin hucher, rigolé et s’chamâillé , jé pernions consience qui fallait s’enr’tourner et vit’ment, pasqué not journée n’tai pâs finie !

J’étions des faïs bin couélés, pas qué dans l’pont, i avait ardi bouillon, les chaousses en pernaient eun sacré coup.

Quand j’avions  ercionné d’eune p’tite beurrée, i fallait aller gratter les bouette( les lisettes), et sorti les bouses es vaches si la l’tiêre tait fraïche ! Aloure seul’ment on pouait commencer nos d’voirs en attendant l’souper !

Vez veuie ?, j’n’avons pâs z’euie l’temps d’aller d’vant la bouête à goule, Hi ! Hi ! Hi ! i en avait pâs ! j’n’avions même pâs dé p’tit post’

     Bonne sérée et attention au verglas d'main mating!

                                                        Fleur de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
A
Maintenant avec le car de ramassage scolaire, ça évite de s'coueller sous les ponts, mais les maîtresses ont peut-être moins souvent des bouquets ?
Répondre
Publicité