Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
31 juillet 2014

Lé cado des amériqhainsNo 29

 

Lé cado des amériqhains

 

-         Jé t’dis Torine, les amériqhains quand i débarquitent dans l’pouèye, i z’en fites des héreux.. V’la soixante dix annéyes qui nous mitent à roucher du chin’gomme.

-         Ah la la ! Fifine. Né m’en caouze pâs, y en a z’euie du monde à gouti au cautchou là ! Astoure partout éyouc qu’tu t’tourne, tu n’voué pue qué du monde qui rumine, et qui piâche sans arrêt n’iporte éyou.

-         Hiêr ou avant hiêr qué j’tions à eune cérémonye , tu vouèyâs eun bonnomme d’vant nous qui rouchait, qui rouchait à s’en dépâsser la mâchouêre. L’la n’est tout comm’ pâs bin biaoue.

-         Est pour sé métouèyer les crôes quand i n’ont pâs l’temps d’pâsser la brosse, pée , l’la donne dé la fraîcheûr à la goule.

-         Ian mée comm’ m’avait dit eune faïs eun arrachoue d’dents, pas pue d’cin minutes, pasqu’aprée l’la n’dévient dongioue

-         C’est ardi geïnant aoussi, quand t’es d’vant du monde qui piâche tout l’temps. A l’école d’aout’faïs i faulait les j’ter avant entrer dans la clâsse, et pour pouva l’ertrouver aprée i y en avait qui l’qhutaint dans lous chaoussettes, ou côr bin sous lou assiâes, comm’ élla y lé r’térouaint côr pue parfeumé.

-         I n’faout pâs lé ch’té n’importe éyou non pue, si eun quéniaoue v’nait à l’mette dans sa goule !

-         Ian et bin j’ai côr veuie pue fôrt, les z’ouéziaoues, créyent qu’est du pain et i risquent dé s’empacoter otout et en querver.

-         Bin , maï Torine, j’en rouche pâs paqué o mon râtélier l’la colle et s’foure déssous et pour s’en défaire tiens tu peux bin y aller !!!!

Pour s’y r’c’neute :

Piâcher = macher

Côr pue fôrt = encore pire

Mon râtélier = mon appareil dentaire

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité