Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
26 juin 2014

Ava l’assiette au beurre No 26

Ava l’assiette au beurre

 

Si j’té dis : n’est pâs tourjou es même d’ava l’assiette au beûrre ?

 J’savons bin qué n’y a rin d’pue vraï.. Ergardes don quand j’étions jiène, astoure aoussi vantiée, quand j’allions à l’école, tait tourjou l’même q’tait l’permier. Tait comme s’i l’avait prins eun abon’ment, es méilleûres notes . Dica quand qu’eun aoute arré pâsser d’vant lu. Les momans qu’avaint du qheur pour lous pétits lou disaint : « mon pô pétit, la perchaène faïs l’la ira mieue, n’est pâs tourjou es même d’ava l’assiette au beûrre ».

C’est vraï, faïs ou l’aoute, i faout s’attende à ête débobé. Mée, des faïs aoussi, tait en entente o les maîtes d’école, jé m’rappelle eune faïs dé même, i y avait eun gar’ dans not’ école, qu’apernait tout qhi qui voulait, l’la marchait d’permiêre. Son pêre li avait dit qué si il t’ait l’permier à toues les trimesses, i arait z’euie eun biaoue cadeau, il arait z’euie eune belle véloce. I l’y créyait, et i fit tout bin , pourtant o eune écriture comme i l’avait lé maîte li enl’vit eun point, comme élla , i n’fut pâs l’permier. Lé pêre et l’maîte s’taint mins d’assent pour qué i n’arait pâs z’euie sa belle véloce qu’tait bin d’trop chier pour ieues.

Si j’té caouse d’élla, est pasqué les temps ci, i y a eun grand concours dé fotballe. Toues les jououes d’fotballe du monde sont au Brésil, et v’la ti pâs qué ieues qu’taint les meilloures , les espagnoles, ont capoté dès l’ permiêr mach. Au jeu des pronostics  i z’araint gangné à toues coups, lé monde taint sûrs ! pourtant les v’la d’haout.

Maï je dis côr eune faïs, qué n’est pâs tourjou es même d’ava l’assiette au beûrre !

 

Pour s’y r’c’neute :

Ava l’assiette au beûrre = avoir la récompense

ête débobé. = être détroner, perdre sa place

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité