Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
27 septembre 2013

La d’vantière à Fifine No 193

 

 

La d’vantière à Fifine

 

-         Mame fifine o sa belle dévantiêre ! sacrédié, té v’la bin fiêre !

-         Né m’en caouse pâs j’avâes l’pétit coupon là dépée bin d’z’anneyes . L’aoute temps qué j’tâs à broder déhôe à l’omb’, l’la n’jouai pâs comme jé voulâes . Et ça m’cheuie dans l’qhoeur.

-         Et t’iâs fait la belle dévantiêre fantaisie là !

-         C’est vraï, ma brodrie commençait a ête ardi longue, et o l’érussait d’sue mes génouées. A la longue , o m’énervit, . J’la coincit ent’ mes qhesses, l’la n’tait pâs bin aèsé tout comm’.

-         L’la est ti mieue, o ta d’vantiêre ?

-         Vère, mon travâilh erpose sue mes génouées. En pue si t’iês à coud’, tu mets tes ciziaoues et ton déyeu dans ta pouchette, tu n’vâs pâs l’adirer dé la maniêre là.

-         Jé souv’nance dé ta moman, qu’allait à ses journées dans l’temps, ol avait toujours eune belle pêtite dévantiêre dé même. O li fésait eune bavette . Des faïs sa d’vantêre tait tâillée en biâe. O l’en fésait ti des belles !

-         Ian et o n’en faisait ténant pour ses pratiques qu’avaint eun p’tit d’jalous’té sue ielle. Mais tait son pain qu’o gangnait en les fésant.. O n’pouait pâs aller sans sa d’vantiêre pasqué à médi o sortait son coutet d’sa pouchette, pour ava eun  p’tit à piâecher,

-         Et à ta, o t’a montré comment qui faulait faire ?

-         Vère , et j’en sé bénaèze. Ergardes , si t’iês à fricasser eune côt’lette , ça n’éclache pâs sue ta !

-         Bin maï Fifine quand j’sé à fricoter pour mon monde , j’ai eune grande dévantiêre bllanche env’loppante, ça garde côr mieue et pée tu peux la bouéde si o l’a des taèches.

-         Mais jé n’n’ai ieune aoussi ! dame jé n’fais jamée mes gaouffes sans ielle. Songes don don quand jé m’sé servi du graisset ou si mon rouab’ est paté, jé n’vâes pâs cri eun torchon , j’essieue mes daïs déssues. Pée faout bin dire qué les gaouffes bin qhettes ça nércie .

-         Jé n’n’ai même eune bleuve pour aller dans l’courti, o eune grande pouchette dévant,  comm’ élla si y a qhocs qheuteries à faire comme des p’tits pées, des cornichons oubin des guernïouazelles, jé n’erviens jamée à vide !

-         Comm’eun bon jerdiniêr Torine ,

-         Là ! sacré trop bête, ergardes ! Tu viens dé t’faire eune belle médale sue ton lou d’mêr !

-         Tant pire qhic qu’tu veuie, jé vâs m’changer. Tu peux bin caouser ta ergardes eun p’tit sous ton gorgeoué , t’en âs ieune aoussi et n’est pâs d’ané ! N’est pâs eune dévantiêre qui t’faurait mée eune bavette ! i y en a des espéciale pour les vieux bavoues, tu sé bin!

Pour s’y r’c’neute :

ma brodrie = mon tricot

érussait = glissait

déyeu = dé à coudre

ça n’éclache = ça n’éclabouffe

la bouéde = la bouillir

des guernïouazelles = des groseilles à maquereaux

eune médale = une médaille

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité