Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
8 juin 2013

A vot’ âge ma brave dame ! No 177

A vot’ âge ma brave dame !

 

-         Tu n’as pâs fré ta Fifine, jé viens d’fréssilloner ma ?

-         Mets ta eun juilet d’laène aoussi ! Sacrédié, t’es don dév’nue frilouse. T’iâs perdu d’ta chaleûr ou quaï ?

-         Dés qué l’soula s’qhute , j’ai fré. J’vâs m’pouiller.

-         A not’ âge , nos vieues z’os sont erferdis , i faout s’ermuer eun p’tit.

-         A not’âge comm’ tu dis ! Mée tu n’n’âs pâs marre ta, dé ouit l’la : à vot’âge ! C’est vra à not’âge, jé n’tons pue jiènes, est i pour élla, qué dès qu’on ouvère la goule, lé monde nous r’mette à nâche ? Et nous font bin sava qué j’avons z’eu 20 ans aoussi et qui sont lin drêre nous.

-         Dame, si tu dis en t’pléyant qué t’iâs ma es reins, la réponse érrive aoussitôe : « a ton âge, tu n’erjiènit pâs tu sais bin ». Mée n’est pâs pour élla qué jé n’fésons pâs not travâil.

-         I faurait faire comm’ l’amine à Mathurine qué j’té caousâe l’aout’ temps là..

-         La veille dé quatrévin di balâs ? Bin ielle, o n’est pâs vra jiène, mée o s’porte côr bin , nên’na ?.

-         Oh ! bin, i y a pire . O fut au méd’cign i y a qhoc temps, pour li dire qué ses génouées li fésint ma. O fut vite erlévée pasqu’i li dit : « A vot’ âge ma paov’ dame, l’la n’est pâs drôle, mée vous sez bin qué jé n’allons pâs vous r’faire des qhiètes dé vint ans ! »

-         C’est vra, i n’faout pâs réver non pue.

-         Est qu’o s’erbifit et li répondit : mée bougré ! est pâs l’la qué j’vous d’mande ma ! est dé m’soulaèger. On voué bin qu’est pâs vous qu’avez ma !

-         N’est pâs ielle qui d’vait s’faire opérer d’eun z’ieu derniêr’ment ?

-         Ah mée sia ! est la meilloure et’là. Songes don ma p’tite Fifine, ol avait eun z’ieu complément môrt et l’aout qui n’vouéyait pue claîr. I décidites qui faulait opérer lé veue qui vouéyait côr un p’tit. Bin sûr, comm’ conv’nu, o fut à l’hopita. Oh, jusse pour eune catarac, l’la n’li fésait pâs trop poue. O déchantit vit’ment pasqué quand o fut sue l’billard, o ouit lé z’euitisse qui li d’mandait : « vêtes sûr madame qué est bin l’z’eui dré qué j’dé opérer ? » Ol tait dans les vaps, o n’peuie rin dire.

-         N’tait pâs l’dré ? Pâs dé dieu possible, et est lu qu’i z’ont ouvert. ?

-         Ian, aoussi bizare qué ça peut paraîte. I vintes li faire des esqhuses aprée.

-         La belle affaire, des esqhuses ?. Qhic qu’a souffert ? Et pée i faura ercommencé pour lé bon,

-         Ah dame , bin sûr pasqu’i n’pouaint rin faire au permier. L’la est malhéreue tout comme. On s’démande a qhi qu’ça sert d’ava eun dossier qui sieue ?

-         Dis don  Torine , qhi qui va pouéyer l’opérâtion là ?

-         La séqhu, ol est assurée la bonne femme.

-         Héreus’ment pour ielle. Mée la séqhu, ol a l’dôe large. Jé dis dépée bin longtemps qué les chirurgiens qui font des bédaines  dévrint erfaire lous conn’ries à lous coches !

-         T’ias raèson, eun artisan qui fait des bédaines, i r’commence à ses frais !

-         Mée l’la, est eune aout’ histouêre !

Pour s’y r’c’neute :

m’pouiller. = me couvrir

r’mette à nâche  = remettre à place

des bédaines = des erreurs 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité