Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
21 mars 2013

Lette à Torine No 166

Ma p’tite Torine

 

Mé v’la don installée, dépée Venderdi , à Paris.

Comm’ i n’y avait pâs d’plée hiêr jé fûtes faire eun tour dans la capitale, et tu n’dévin’râs jamée éyouc qué j’futes ?

Jé futes dans l’cim’têrre du Pêre la chaîse. N’est vantiée pâs eun endré bin ghaie mée i vaout pourtant l’déplacement. .

Quand t’entêres la d’dans, t’es dans eune paège d’histouêre. Des tombes toutes nercies par lé temps, des vraïes chapelles qhocs faïs en marbe . Illé les savants , les rigolos, les chantoues et toues l’grand monde dé France.

J’avons veuie, lé monument à La Fontaène côte-côte o lu à Moliêre, j’ai songé au ma qué j’avâes z’euie pour apprende lé famoue « lé Leu et l’Egnet » aoussi bin qué les répliques à Harpagon , tu voué, j’ai pâs côr digéré mes années d’école.

Eun bonhomme  érrivit do nous et nous proposit d’aller vair qhocs monuments . Est comm’ élla que j’futes vair Edith Piaf et Téo, Yves Montan et Simone. Jé vites aoussi ielle à Zavatta o sa chérette dé cirque et ielle à Chopin o son esqhulture dé jiène fille o sa lire.…

 Tu songes bin qué jé n’peux pâs té dire tout

Ah sia , la veute à not’ vouésin d’Uzé qu’avait bâti l’métro, éyou qu’y avait écrit  « Bienvenue »

Pourtant y en euies traès qui nous fites plue pllaisi , rigoler aoussi.

Ielle au grand faisoue d’cinéma amériqhain Oscar Wilde, les couêffes sont tellement adiotées d’lu qué faout vair déssue, les traces des babouines rouges et les qhoeurs dé ses fans ,. A crêre qu’est l’bon dieu qu’est encavé là. Y en euie pourtant qu’i li en voulites pasqu’i câssites les cannettes dé son estatue, qui servites au gardien pour faire eun prêsse-parchaè.

Ielle à Héloïse et Abélard, les pue grands amouroues dé légendes.Défuntés bin avant lé cim’têrre

J’ai gardé la meilloure pour la fign. Lé brave homme qui nous m’nait nous envouèyit sue la tombe à Victôr .

Victôr Noir. Jé n’vâes pâs t’conter son histouêre t’irâs chercher sue la touèle. N’empouêche qué si tu vouèyâs comme l’estatue dé couchant du d’sue berluze à des endrés … Tu vâs côr dire qué jé n’voué qu’élla, mée n’est pâs d’la mentrie. Eyou qu’est son pied d’coutet, sa braqhette bin enflée si t’aime mieue, ça berluze comme si qhoc eun l’avait réqhuré au mirôr. Sa goule pareille !

Pourqua qué j’té ouit dire ? Pasqu’i parée, qué les couêffes qu’ont du ma à pétioter, vont la nétée s’grimoler sue la tombe et  bécoter l’estatue.

J’vâes t’laèsser ma p’tite Torine , jé sais bin qué tu vâes toute sieute ouvri l’ordinoué . Amuses ta bin et n’rêves pâs trop

Min et à bintôe.     Fifine

Pour s’y r’c’neute :

des babouines = les lèvres

les cannettes = ici les testicules

s’grimoler = se frotter

Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité