Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
16 mars 2012

Gaston et Léon No 110

Gaston et Léon   

-         As tu déjà veuie tes nouviaoues vouésigns Torine ?

-         Nân’ni , pâs côr , jé sais jusse qu’est deues hommes, en colocâtion.

-         Ian, mée i m’ont dit qu’i n’n’étaint !

-         Qu’i n’n’étaint ? dé qua ?

-         I faurait pâs par hâsard dé j’té frâes eun dessin ? Bin , i couchent ensemb’ !

-         C’est pâs vra ? qhic qui t’as dit l’la ?

-         Jé n’dis pâs mes disoues ma. Mée est du monde qué j’c’neuie dépée longtemps qui tiennentt élla du cousin du biaoue frêre d’eune couéffe de sa coterie.

-         Eh bin vère ! est eune informätion d’permiêre à c’qué j’voué.

-         I m’sembèle que Léon dé ête la couêffe, i fait ardi d’maniêre dis-je ma !

-         Et l’aout’ ?

-         Gaston, Oh lu , il a l’air d’eun vraï homme ! N’est pâs l’tout i veulent adopter eun qéniaoue à c’qui disent.

-         Bin, et pourqua pâs , est pâs pasqu’est deues z’hommes, qui n’ont pâs d’sentiments et qui n’sont pâs garçâilloues ! Ergardes, lé gar’ à Jôson ; i l’a bin éligé les siens tou sou !

-         Dame, ian  tout comm’, jé sais bin qué i n’y a pâs bin longtemps, est deues couêffes qu’ont z’euie dré d’adopter.

-         Tu voué ? çà s’rait bin pue aèsé si  s’entendaint  ent’les gar’s et les couêffes qu’i  s’aiment ent’ ieux, on n’araint rin à dire, et i z’araint toues des quéniaoues qu’i voudraint

-         Tu cré qu’çà fait d’même ta  Fifine, eh bin, i disent qué çà n’marche pâs d’même !

-         Oh ! c’qué j’en dis ma, i n’ont qu’à s’débrouiller. Et comment qui font ieux qu’i s’avisent aprée lous noces qu’i z’en sont ?

-         L’la arrive tu sais bin, j’en c’neuie. Dans l’moment là est qhoc faïs lé bonami au pêre qui change les drapiaoues au qéniaoue.. Qhi qu’tu veuie, est d’même, Et si j’étions dans la situâtion là, jé sérions vantiée bénèze qué l’monde nous comprenraint.

-         Accoutes bin Torine : jé cré qu’est d’abôrd lé bonhour des garçâilles. Qheule différence qué çà fait, quand eune coêmelle laisse toues ses qéniaoues à élever à son bonhomme pour aller coure aprée eun aout’ .

-         Bin ian, là lé quéniaoue arait deues pêres et tout irait aoussi bin !

-         Quand j’songe qué d’aout’ faïs qui n’en était qhession, jé n’voulâs pâs crêre qu’élla existait .

-         J’étions tellement nochues ! Mée i faout ête dé son temps pari ?

-         V’la pourqua qu’eun jou, pâs si lin vantiée, on verra les ghaies et les lesbiennes sé marier, et là j’arons pue rin à dire.

-         Ah ! Pasqué t’âs qhoc chaouses à dire … ?

Pour s’y r’c’neute :

garçâilloues  =  aime s’occuper des bébés , les amuser ? ou les bébés aiment jouer avec cette personne ? ou  les deux.

éligé = élevé

les drapiaoues = les couches en tissu

coêmelle  = fille ollé ollé

nochues  = naïves


                           Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité