Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
25 juillet 2011

La soupe dé miton F. et T. No 45

La soupe dé miton

 

-         Tiens, v’la Torine ! comment qu’tu vâes ané ?

-         Bin mieue qu’hiêr, et pourtant jé sé côr bin enrieumée !

-         T’âs z’euie fré bin sûr, lé temps né s’erchaouffe pâs est pour élla qu’j’ai fait d’la soupe !

-         D’la soup’ dé qa ? çà n’sent rin !

-         D’la soupe dé miton, j’ai z’euie la féniantise d’aller qri des légheumes dans l’haout du courti !

-         J’n’arâes point songé à en faire ieune, y a bin longtemps qué j’n’avons point mangé l’la !

-         Ergardes don, jé n’n’ai fait toute eune miâyée, j’allons nous régaler o çà

-         O n’s’ra pâs si bonne qué ielle qué j’mangions dans l’temps, tu sais bin qu’o qhésait lontemps au coin du fouyé !

-         Oh ! mée , o qhée dépée déjà eun p’tit, j’vâs mette eune bonne cout’lée d’beûrre au dernier moment, j’allons nous régaler mon bonhomme et maï !

-         Tu m’donnes eune idée tiens, Fifine, j’vâes m’n’aller faire eune soupe d’onions !

-         Si tu veues manger à l’houre , i n’faout pâs t’ertarder, pasqu’o va côr ête moins qhéte qué la mienne !

-         Nân’ni, j’m’en vâes, ol a côr le temps tout comm’!

-         Et, n’oublies pâs d’mette ardi d’pouève ! ersonge eun p’tit à la soupe à Batisse dans l’temps !

-         Ian, tout comm’ quand on y r’songe, ol tait naïre dé pouève, Marie-Rôse la faisait o d’la graîsse dé pouère, mée o sentait ti bon !

-         I v’nait lâ mangé dans l’aîre, et i posait son qhu dans les marches dé l’échielle dé monier et nous contait des histouêres !

-         Vère , et sa couêffe qhésait les patasses o du sieu dans la pêle grâsse ! Sacré Batisse va ! Oh !  i faout qué j’m’en vâes , à la perchaène Fifine !

-         Tu voulâes ti qhoc chaouse ?

-         J’voulâes t’dire …. Mée eune aout’ faïs !!!!

Fleur.deblenoir/canalblog

Pour s’y r’c’neute :

enrieumée  = enrhumée

dé miton = soupe d’eau et de pain uniquement

légheumes = légumes

miâyée = pâtée

eune cout’lée = un morceau pris avec le couteau

qhéte = cuite

graîsse dé pouère = saindoux

l’échielle dé monier = échelle de meunier

la pêlle grâsse  = poêle qui restait toujours avec de la graisse dedans

du sieu = du suif

 

Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité