Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
12 juin 2011

La r’mise des prix d’écriture No 36

 

 

La r’mise des prix d’écriture


 

-          Bin dis don Fifine, comment qu’çà s’pâssi l’aout’ réciée à Moncontour ?

-          A la r’mise dé prix d’écriture ?

-          Tu m’âs bin dit qué t’y étâs ? I avait ti ténant d’monde ?

-          Ténant ? Pâs tant qu’d’habitude dis-je maï !. Mée n’tait qu’des qheurus, lé m’noue d’la r’ciée, nous dit qué i y avait ardi d’belles chaouses d’écrites sue les parchâes qui z’avaint r’ceuie, et qui y en avait z’euie ardi d’envouèye !

-          Jé songe qu’i faisait biaoue et qu’les garçâilles éteint déjà en vacances, est bin sûr pour élla qui avait moins d’monde !

-          Vantiée bin, mée élla tait domaège, pasqué les jiènes sé sont mins à écrire, et pâs du n’import’ qa ! I n’teint pâs là, mée les meillouses histouères futes leues par des adultes, maï, j’té l’dis l’gallo n’est pâs côr coti, la r’lève est bin là !

-          Qheu sujet qu’tait éc’t’année ?

-          I fallait écrire sue les AMOURS dé d’aoutes faïs ou d’astoure, n’en chauyait pâs ! On pouait aoussi écrire sue d’aoutes sujets !

-          I y’euie ti du monde à chouési d’aoutes sujets ?

-          Vère binsûr , chaqhun écrit eun p’tit c’qui veue ! I y avait eun houme ( i v’nait pour la permiêre faïs)qui avait écrit eun «  pamphlet » sue l’actuélité et not’ Roué, bin sûr i fut récompensé, pasqué élla montère bin quéj’pouons tout dire en Gallo, en pue , i l’avait mins ardi d’humour, i méritait bin sa récompense !

-           Ieux qui viennent d’habitude taint là étou ?

-          J’songe bin, tourjous d’assent pour ête là ! les contoues, les disous, les écrivoues. Jé cré qué veue l’sujet mointes ieuns avaint ardi d’idées, jé cré même qu’tait les z’houmes qu’avaint les pues biaoues texes, jé cré qu’est ieux qui z’ont l’pue écrit d’ chaouses à am’ner l’qhoeur au bôrd des larmes, et faulait ouit l’texe à Ghusse et lu à André, des p’tits bijoux !!

-          I n’y avait tout com’ pâs qh’ieux à ava eun prix ?

-          Nân’ni , jé n’peux pâs les  nommer toues ! Ieun d’St Bérieu a caousé dé son permier amour, d’aout’s dé St Mâlo ont leuie lous texes aoussi !  O tout l’la, j’nous régalites est maï qui té l’dit !

-          Qhi qu’vous fites aprée, sue Moncontour ?

-          Tu sais bin qué j’allons tourjou vair la ville ou qhocs biaoutés du pouèye, et bin, là j’futes à l’office du tourisse, la ghide nous montri et commenti la maqhète de la ville, aprée j’futes dans la ville, vra bin la visite !

-          Et bin sûr , lé final ?  V’utes ti du plaisi au sä, d’habitude tout l’la s’fini en amus’ries ?

-          Ca fut côr pareil, chaqhun caousait o son gallo ( St Mâlo, l’Morbihan, lu d’Dinan et jé n’sais d’iou !) tait eune bonne occâsion dé comparête not’ vocabulaire !

-          En v’la pour eune année, v’ez l’temps d’réfléchi !

-          Ian, surtout qu’i nous donni pâs l’sujet, comm’ les aoutes faïs ! Tant pire, j’y s’rons, si dieu l’veue !

Pour s’y r’c’neute :

pâs côr coti = pas encore mort

 n’en chauyait pâs = ça n’avait pas d’importance

dé comparête = comparer

 

Sans titre 1

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité