Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
31 mai 2011

Ma p'tite soeûr , maï do not' chien

                                    

bar_fleur_rosabar_fleur_rosabar_fleur_rosa

                                    num_riser0016

 

Ma p'tite soeûr s'est bin gênée pour ertrouver dans l'fond d'ses tirouées, tchiocs photos dé nos dix ans, qué bin sûr o m'a envouèye.

Nous v'la , ma la pue grande et ielle , qui faisait des bédettes à not'chien Turc ( tait son nom)

Turc nous sieuvait partout, était surtout un bon pâtoue. Et sans not' chien j'arions euie bin du ma à garder nos traès vaches . J'arions peuie l'ap'ler fidèle, pasqué il tait vra doue et fidèle bin sûr.

Tiens, en ergardant d'pue près la photo là , jé vouèye qué j'n'étons pâs en sabiaux, les temps commençaint à changer, ou si les soleyes là taint assez à l'érâs pour poua les mette au tout les joues.

I fait ardi biaoue ané, j'allons essayer d'en profiter.

  bon_mardi_mlr002 FDBN

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité