Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
26 mai 2011

Torine sé prépare pour les noces ! No 32 F et T.

Torine sé prépare pour les noces !

vetements_chapeaux_9

-         Qheu biaoue chapet ! Est ti a ta ?

-         Ian bin sûr à qhi qui s’rait d’aoute ?

-         J’m’en d’fiâs ! est ti pour aller es noces à ton n’veu ?

-         Vère tout comm’, j’t’as bin en pouène qhic qué j’mé s’râs mins sue l’dôes !

-         Qhic qu’t’iâs téroué d’biaoue ?

-         T’âs bin deues minutes, j’vâs t’faire vair!

-         Ian , mée dépêche ta tout comm’, pasqué l’heûre tourne !

-         Ergardes, j’ai ajeté eune robe d’eun biaoue gris  claîr, j’la z’ai prinse eun p’tit longue, histouère dé m’élonger eun p’tit !

-         Oh ! mée tu vâs ava l’air d’eune marqhise o l’la ! Qhic tu t’mets par déssus ?

-         J’ai songé à la vareuse boléro là, tu voué ol a eun bias bleuv’, jé m’mettrais eun p’tit fichu bleuv’ étou , çà ira d’même, tu n’cré pâs ?

-          Est pour élla qu’t’âs prins eun chapet o des pleumes bleuves alours ?

-         Tu n’cré pâs qu’çà ira, vantiée ?

-         Sia , sia, t’as deue en dépensé eune bonne javelle ?

-         Tu l’as dit ma Fifine, o l’cado, ma r’traite va y pâsser.

-         Tu n’t’as vantiée pâs obligée d’ava eune ténue aoussi chiêre ?

-         Pour aller vis à vis les biaoues pérents ? i faout bin paraît’ !

-         Ah ! Dame, jé cré qué j’arâs té s’lon mes mouèyens ! en pue i t’faout côr eun sac à main et des soleyes, non ?

-         Jé n’n’ai veue cez «  Bin Chaoussé », qui m’plaîsent bin , illé i vendent des ensemb’ soleyes et pouchettes, j’n’ai pâs veue lé prix !

-         Qheue soleyes qué tu cont’ t’aj’ter ?

-         Dame tant pire, jé vâs m’prend’ eune paîr dé talons haouts !

-         Pâs dé Dieu possib’ des talons éghuille ? lé mond’ vont crêre qué tu vâs piqher des choues, tu vâs t’teurte les ch’filles o l’la, pa !

-         Né té tabutes don pâs , jé n’vâs pâs d’mander l’avis à personne !

-         Eh bin ! ma p’tite Torine, i va falla les élonger les billets !

-         Qhic qu’élla peut bin t’faire, jé n’té démande pâs deues euros sia ? J’n’ai pâs envie d’aller es noces à mon fieu en pillotouse Ma !!!

-         Ah, la la ! té v’la flée, c’qué j’t’en dis ma !!!!!!

       

Pour s’y r’c’neute

J’m’en d’fiâs  = je m’en doutais

m’élonger = m’allonger

eune marqhise = une marquise

la vareuse = une veste

eun bias bleuv’ = un biais bleu

des pleumes bleuves = des plumes bleues

eune javelle = un paquet ( la javelle était une botte de blé, non liée)

éghuille = une aiguille

t’teurte = te tordre

Né té tabutes = ne te tracasses

en pillotouse  = en guenilles

 

                                                  vetements_chapeaux_11

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité