Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
16 avril 2011

La Blêche et l'dongioue !

                                                  La blêche et l’dongioue !

 

Francine, eune couêffe d’eune trentaine d’années, v’nait aïder à not’ mêre, à faire la pourcét’rie.

O savait bin qu’mon frêre té ardi dongioue et o faisait ses coups en d’sous !

Eune faïe, qu’ol té don à défaire les bouyaoues, o print la bousine pleine dé pisse et lâ j’tit sue l’nez à mon frêre, qui partit s’qhuter en éqhoeurant  et en bériant.

Maman n'peuie tout comm’  pâs l’joue là d’la traiter d’vilaine blêche.

<< t’es tout comm’ trop blêche, tu n' té plais qu’à tréser !>>

Mon frêre lu, fut s’qhuter et bouillit toute la vêprée !

 << Bouilli, bouillet la vache à lait, qhi donne du lait pour son p'tit pourcet!>>  C'qu'on chantait es garçâilles qui bouillaint (Boudaient)

                            Fleur_De_Bl__Noir   Bonne journée à toues Fleur se Blé Noir 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité