Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
12 avril 2011

La r’pâs’rie No21

                                               La r’pâs’rie ( Fifine et Torine)

 

( Fifine voué Torine  pâsser sous sa f’nête sans s’arrêter) 

-         Eh ! Torine ? t’es bin fiêre ané! Entères eun p’tit, viens bouère eun mic!

-         J’voulâes justénément pâsser sans m’arraèter, j’vâe cri mon pain et i va bintôt ête médi

-         T’es ti es pièces ? T’arrêtrâes bin pour défunter !

-         Ian, vantiée mée pâs ané !

-         Il est tout frais, assis ta don.

-         Bin vite don, j’voué qu’t’es à r’pâsser, jé n’voudrâe pâs t’arrêter !

-         Combin d’suc ?

-         I n’m’n faurai pâs…deues çà ira ! Mée qhic i sent d’même ? i a qhoc chaouse qui brule nân’ni ?

-         Oh ! Sacrédié ! mon fer ! j’l’avâe oubélié, et i feume !

-         M’est avis, qué t’ias eune surprinse !

-         Ian, les hanes à mon bonhomme ! mé v’la bin ! i sont toutes avies sue les génouées ! c’est pue métab’ s’pâs !

-         Ah ! jé n’lé cré pâs, mée i l’taint déjà bin mûr, jé cré qué ton bonhomme né l’z’arait pue minse bin longtemps !

-         Jé sé bin ! j’avâe déjà songer à les daboner,  ol z’ont les pouchettes défoncées o son sacré coutet, n’en chaue pâs i li servaint côr !

-         Eh ! bin astoure, tu n’âs pue qu’a en faire des pillaoues , ça s’ra vra bon pour torcher ton ménaège !

-         Dis don Torine, t’as réponse à tout ta !  jé cré qué j’vâe faire dé même !

-         Du coup ! tu mé l’pouèye lé mic là ?, sinon j’vâes m’en aller dame !

-         Esqhuse ma, j’arrive, mée j’sé tout comm’ déplésante, qheule nigaoude tout comm’ !

-         I en a d’aoute cez les marchands et i n’démande qu’a vende !

-         C’est vra qu’i a pire qué çà dans la vie, et i faout bin changer d’temps en temps ! comment qu’tu trouves mon mic ?

-         Net bon Fifine, i faout qué jé m’dépêche, à la perchaène et merci bin !

           

Pour s’y r’c’neute :

i feume = il fume

les hanes = les pantalons

avies = roussies

les génouées = les genoux

bin mûr = bien usées

les daboner = rapiécer

défoncées = percées ( ici c’est le fond de la poche)

n’en chaue pâs   =  çà ne fait rien

torcher ton ménaège =  essuyer mes meubles

ëtre déplésante =  çà me déplait

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité