Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
8 avril 2011

Allo! (Fifine et Torine ) No 20

 

Allo !

 

-         Tiens, Torine, viens don vair qhic qué j’sé à faire ! dis ma don si qhic qu’t’en songes ?

-         Tu t’es r’minse à broder, ta laine est vra belle, tu vâs t’rajièni d’la couleur là !

-         Né t’fou pâs d’ma, j’ai z’eue bin du ma à chouési !

Dring ! Dring !

-         V’la maoudit huchoué là, jé n’pouons jamée êtes tranqhile !

-                   Allo ?……

-                   Qhi qu’vous d’mandez ? ……

-                  Vère est bin maï, mée j’n’ai point bésoin d’vot’cado ! a la perchaène !!!!

-          Tait côr les maoudits marchands dé jé n’sé qua, jé commence à en ava râs la cassiette !

-         T’as qua d’faire comme ma, les envouéyer es bloss !

-         Jé l’f’râs bin aoussi, i né sé démande pâs si çà dérange,

-          A mating, est les marchands dé « Tout Guéroué » qui m’appelle, j’lou z’ai dit combin d’faïs dé m’bârrer dé d’sue lous listes, çà n’fait rin i m’rappelle  quand même !

-         J’ai n’né côr z’euie eun aoute quand j’t’âes dans ma salle dé bain, j’ai accouru bin vite, en p’tite ténue, pour ouit : <<Jé pourrâs ti ava eun rendez o l’docteur ?>>  J’ai répondu qué j’t’âs bin mârie qu’i n’y avait pâs d’docteur illé ! I m’a raccroché prope !

-         I n’s’est pâs esqhusé ?

-         J’pense bin! C’est norma, d’déranger l’monde dé même!

-         Cez nous est pareil, est tourjou quand j’tons à tabe , qui faout qui z’appellent !

-          I faurait qué j’f’râs comme mon bonhomme l’aoute jou, tait eune couêffe qui voulait côr lé docteur, i li dit :<< i n’y a pâs d’méd’cin illé, mée si vous voulez j’peux tout comm’ vous consulter ! >> I paraît qu’la bonne femme rigolit et ielle o s’esqhusit

-         Ma pôve Fifine, j’en avons ti du ma, comment qué j’faisions dans l’temps ? Pour né pâs ête trop ennèye o çà , i faout s’mette sue liste rouge !

-         Ian ! mée réfléchis ! les couêffes qui envouèye les appels pour vende dé même, tu cré qui font çà par pllaisi ? J’les pleinds maï. Jé  n’cré pâs qui z’ont chouési l’boulot là ! Si on  lou supprime élla , çà f’ra côr eun p’tit pue d’monde au chômaège !

-         Gardons don not huchoué tel qu’i l’est et j’répondrons sieuvant not’ leune !

 Pour s’y r’c’neute :

t’rajièni  = te rajeunir

jé n’pouons  = nous ne pouvons

râs la cassiette  = ras la casquette

envouéyer es bloss = envoyer paitre ( text :envoyer aux prunelles)

êtes mârie = être au regret

esqhusé  = excusé

ennèye  = ennuyée

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité