Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
7 avril 2011

Si ma d'funte mêre ervénait !


  

Ian tout comm' qu'ol en f'rait eune tête !

 Ielle qhi toute sa vie avait, dij'ma, sieuvu son ch'ming drét et qu'arait bin voulu qu'j'arions fait d'même.

 D'abord, quand j'vouéyons les jiènes qui  divorcent côr  pue vite qu'i n' sé marissent, jé ouais déjà c'qu'o dirait en caousant d'ieux:<< Ella n'est pâs drôle, i z'y ont trop goûti avant, dame çà n'dure qu'eun temps! >> 

Maman, nous faisait tourjou plein d'ercommandâtions, si un joue vous m'dites qué v'ètes enceintes ça ira mal, et vous prendrez la porte , vous sez bin ! 

Comme ol'tait couturiêre, oh ! pas eune grande couturiêre comme astoure, mais o s'débrouillait ma fas bin, en r'tâïllant sue eune vielle cote , eune veille tâille, ou cor un vieux sâro !.

 Eune faïs eune jiène vouèsine li d'mandi dé li faire un costum- tâilleur, pour ses noces. O s'mariait à sept heures du mating, pasqu'o disait qué son futur n'voulait pâs d'tralala. O li fit don lé fameux tâilleur, quand ol lô fit essayer, o vit bin qu'y' avait à r'faire ! O n'dit rin bin sûr, mais jé sé sûre qué ça lô démangeait qhocs fâes ; 

Quand l'monde s'avisitent qu'ol l'tait sue l'bon tour, o n'peue pâs s'empêcher d'dire: << j'avâs bin veue qu'i avait à r'faire ma !>>, 

Jé cré qu'ol en tirait eune gloire, jé n'sé pâs si c'tait d'ava veue ella la permiêre et qu'o l'avait seue t'ni sa goule !

 Pour la vouésine là , ça li semblait normal c'qu'arrivait là,comme à toutes les aoutes  dé même, mais ç'arait té nous ! 

Quand o nous fabriquait qhocs mantiaoues , ou qhocs robes , i fâllait les  z'essayer, maintieune faïs, mais pour l'ourlet , i fallait griper sue eune chaîse et tournersue nos pattes, i n'fallait pâs qué la robe arait pendu........ et les finitions oh la la ! toutes  faites main !

 Sûrement qué si ol avait veuie , tous les ghipendiaux qué les femmes portent sue lous cotillons astoure, toutes les pendries qui sont sue lous jupes. Jé sé sûre qu'o n'en r'vienrait pâs dé vas qu'astoure les femmes mettent les d'sous d'sue ! N'était pâs la mode dé mette les combinaisons en dentelle sue les brées longues, des couêffes !

 Y a d'aoute chôse qu'ol arrait sûrement bin "aimé", est d'vâe tous les jiènes hommes do lous bouc's d'oreille, qheule idée tout comme, dé s'faire percer d'même, et si n'y'avait z' eue qu'les oreilles, mais faout aussi percer la langue, lé d'sus des z'yeuies et vantiée bin ailloue allez don vâe ! c'est pareille pour les filles qhi qui les fait s'mette tous les machins là, jusqu'au nombri ?

I faout les vaes les jiènes là ,s'traéner dans les routes , loues portabes dans eune main et la cigarette dans l'aoute. Jé n'sé paes qhi qui lous z'a ajter lous brées, mais crédié i n'ont pâs l'compâs dans l'œil y a au moins deux tailles dé trop et comme i n'veulent pâs d'ceinture , eh bin ! sa lou ché su lous basqhettes qui n'ont même pâs l'couraège de lacer. I z'ont l'pont châe on crérait qui sont enheudé là d'dans, lé pue rigolo do ça est qué dès qu'I veulent sé baïsser n p'tit, on lou voué la rae des Fesses.

Est du biaoue qué j'vous dis ! Ma mêre arait dit : << J'lou z' ajétras des bertelles et i s'raint bin obligés d'les porter>>. Bin sûr ma mêre n'avait point z'eue l'habitude qué j'n'obéissions pâs. 

Ielle qui nous crélait tant quand j'patouillions lé dimanche mating. Lé joue là on pernait un p'tit pue d'temps pour nous mette biaoue ! Si o vouèyait, lé temps qui faout astoure pour faire la même chaouse ; des dém'hieure sous la douche , l'iaoue qui coule sans arrêt, <  un découéffé ! 

V'la qhocs idées qui m'sont v'nues comme ella, v'ez ti songé à ça des fâïs ?


 Fleur de Blé Noir 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité